کد خبر: ۱۳۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

کارستان17 / کیمیاگری از خاک

یکی از شاخصه های مهم هنر کاشی کاری سنتی, کاشی کاری هفت رنگ شیراز است. تفاوت کاشی هفت رنگ شیراز با سایر کاشی های هفت رنگ در کیفیت و ترکیبات خاص لعاب می باشد. در کاشی هفت رنگ شیراز بیشتر از رنگ های روشن و شاد نظیر پسته ای, صورتی, زرد وسفید استفاده می شود که در این بین رنگ صورتی نقش چشمگیرتری را دارد.
  پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ شاید به این فکر افتاده باشید که به یک تلنگر برای ادامه‌ی حرکت احتیاج دارید؟ در دنیای امروز آشنا شدن با موفق ترین کارآفرین ها می تواندمصائب یک کارآفرین در مسیر حرکت رو به‌ جلو برای رسیدن به موفقیت، بی‌پایان است.

این موانع هم می‌توانند باعث خرد شدن شما شوند، و هم به موفقیت شما به‌ عنوان یک کارآفرین کمک کنند. در هر صورت می‌بایست قدرتمند باشید و روی هدف خود تمرکز کنید. آیا در مسیر کارآفرینی هرگز احساس سرگشتگی کرده‌اید؟

 آموزه های جذاب زیادی برای شما داشته باشد. کارستان قرار است سه شنبه ها با کار آفرینان استان رودررو گفتگو کند تا شما هم با شیوه های کارآفرینی بیش از پیش آشنا شوید:

در این قسمت کارستان به سراغ یک خانواده هنرمند کاشی کار شیرازی که در زمینه کاشی هفت رنگ فعالیت میکند رفته ایم. بد نیست بدانید در هنرکاشی کاری، هنرمند با استفاده از خاک، رنگ و آتش، فضایی ماندگار و زیبا در بناها می‌آفریند، فضایی خاص و منحصر به فرد در تزیینات بناها ایجاد می‌کند و پوششی بسیار مناسب و زیبا برای تزیین بنا از نظر استحکام و دوام است.
گفتگوی ما با این خانواده هنرمند شیرازی را ببینید:
شماره مستقیم کارآفرین:  شماره مستقیم کارآفرین : 09030312160 شیشه گر
 آدرس: شیراز، خیابان انوری پاساژ مهستان. طبقه منفی یک


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

نظرات بینندگان