کد خبر: ۱۳۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
در استهبان برگزار شد؛

نواختن زنگ انقلاب

با حضور مسئولین شهرستان قرآنی استهبان زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد امام صادق نواخته شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، به نقل از استهبان آنلاین نواختن زنگ انقلاب یکی دیگر از  برنامه هایی بود که همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر در دبیرستان دخترانه امام صادق(ع) استهبان برگزار شد.
فرمانده سپاه استهبان در این مراسم پس از تبریک دهه مبارک فجر گفت: در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که شاهد موفقیت و پیشرفت در تمامی عرصه ها هستیم و این نظام توانسته در سایه ولایت فقیه و  اراده مردم بعنوان یک مدل موفق جهانی مطرح شود.
سرهنگ احمدی جابری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروز انقلاب از چنان جایگاهی برخوردار است که توانسته هیمنه آمریکای جهانخوار را در جهان از بین ببرد. 
ایشان در ادامه افزود: ایثارگری رزمندگانی همچون حاج قاسم سلیمانی باعث شده تا نظام جمهوری اسلامی روی پای خود ایستاده و حامی مظلومان جهان باشد و این قضیه منجر به عصبانیت دشمنان قسم خورده نظام شده است.
فرمانده سپاه استهبان در ادامه گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت در موضوعات مختلف علمی از جمله پیشرفت موشکی می باشد و این پیشرفت ها باعث شده که آمریکا جرأت نکند که پس از سیلی محکمی که پس از حمله موشکی به عین الاسد خورد پاسخ بدهد و این به برکت دانش بومی و روحیه انقلابی جوانان این مرز و بوم می باشد.
نویسنده :
محمد حسین مدحت
نظرات بینندگان