کد خبر: ۱۳۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
در استهبان برگزار شد؛

دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه استهبان

در اولین روز از دهه مبارک فجر ، اعضای شورای اداری با امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، اعضای شورای اداری شهرستان در اولین روز از دهه مبارک فجر، با امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان دیدار نمودند.
حجه الاسلام والمسلمین خاوری در این دیدار،  با بیان این جمله معروف امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه انقلاب ما انفجار نور بود گفت: نور چیزی است که ذات آن ظاهر و آشکار است و باعث دیده شدن مابقی چیزها می شود و این انقلاب هم خودش ظاهر و آشکار است و همچنین باعث شده تا حقانیت ها  روشن گردد؛ آنهم در مقابل بسیاری از نابسامانی هایی که در دوران پهلوی وجود داشت.
ایشان در ادامه با تأکید بر مطالعه خاطرات درباریان و نزدیکان پهلوی افزود:کسانی که در رأس یک نظام قرار دارند خاطرات خود را از بهترین زاویه می نویسند و ایرادات و فسادهای خود را بیان نمی کنند؛ لذا با توجه به اینکه یک سری خاطرات از دوران پهلوی توسط چنین افرادی نوشته شده ولی باز هم بسیاری از فسادها و جنایات آن دوران را در خاطرات خود ذکر کرده اند.
امام جمعه استهبان در پایان با اشاره به لزوم بیان وضعیت دوران پهلوی و برکات انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و . . . گفت: با مطالعه خاطرات اطرافیان شاه متوجه می شویم که انفجار نور و انقلاب فرهنگی به چه معناست و بایستی این مطالب برای نسل جوان بازگو شود تا از فتنه های آخرالزمان حفظ گردد.
نویسنده :
محمد حسین مدحت
نظرات بینندگان