کد خبر: ۱۳۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

هدف از معامله قرن نجات اسرائیل است

امام جمعه استهبان :این ها دنبال این هستند که مقاومت و محور مقاومت را از بین ببرند. با خود میگویند که سردار سلیمانی که محور مقاومت بود از میان رفت و این مقاومت هم باید از میان برود. هدف نجات اسرائیل است . این راهپیمایی اخیر در عراق ، تشییع ۲۰میلیونی در ایران و جمعیت چند میلیونی تشییع در عراق سیلی محکمی به آنان زده است که فکرش را هم نمی کردند . باید تلاش شود که این وحدت حفظ شود.
به گزارش خبرنگار شیرازه به نقل از استهبان آنلاین ؛ امام جمعه استهبان در خطبه های نماز جمعه ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ با اشاره به اینکه حسد یکی از آفات تقوا می باشد و راه درمان آن باید مورد توجه قرار گیرد، گفت:
در روایت از امیرالمومنین داریم که حضرت می فرمایند: بدترین بیماری ها حسد است . حسد ریشه و اساس همه عیب ها می باشد، در مسئله انتخابات هم این حسد ذره ذره خود را نشان خواهد داد. فلان جناح یا گروه دارد رای میآورد ، باید آن را تخریب کرد. 

ایشان در ادامه با اشاره به حدیث امام علی علیه السلام که می فرمایند یکی از علت های حسادت راضی نبودن فرد به داشته های خود است ، گفت :
توکل ، اعتماد و راضی بودن به روزی که خداوند عطا کرده راه رسیدن به موفقیت و از بین بردن حسد می باشد. در مسئله از بین بردن حسادت باید این نکته مدنظر قرار گیرد که دیگران تلاش کردند و ما به اندازه آنان تلاش نکردیم .
حجه الاسلام والمسلمین خاوری با اشاره به تلاش ترامپ برای معامله قرن افزود: 
این ها دنبال این هستند که مقاومت و محور مقاومت را از بین ببرند. با خود میگویند که سردار سلیمانی که محور مقاومت بود از میان رفت و این مقاومت هم باید از میان برود. هدف نجات اسرائیل است . این راهپیمایی اخیر در عراق ، تشییع ۲۰میلیونی در ایران و جمعیت چند میلیونی تشییع در عراق سیلی محکمی به آنان زده است که فکرش را هم نمی کردند . باید تلاش شود که این وحدت حفظ شود.
ایشان در ادامه با توجه به فرا رسیدن دهه فجر گفت :
امسال هم مانند سال های گذشته باید جشن ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی مردمی و باقوت برگزار شود.
امام جمعه استهبان در پایان گفت :
به لطف خداوند امسال برنامه های عزاداری ایام فاطمیه با قوت در سطح شهرستان برگزار گردید که جای تقدیر و تشکر دارد.
نویسنده :
محمد حسین مدحت
نظرات بینندگان