کد خبر: ۱۳۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
با گذشت یک ماه از شهادت سردار دلها؛

قاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابان+عکس

"حاج قاسم" این روزها در کوچه و خیابان و در دل تک تک ملت ایران جاری شده است.

به گزارش شیرازه، شهادت بی گمان تنها چیزی است که لایق و شایسته سردار "حاج قاسم سلیمانی" بود. کسی که حتی نامش هم لرزه به جان دشمن می انداخت تا اینکه مظلومانه او را فرسنگ ها دور از وطن و در غربت به درجه رفیع شهادت رساند و امروز یک ماه از آن روز می گذرد.

قاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابان

دشمن خیال می کرد با کشتن "حاج قاسم"، راه برای چپاولگری هایش در ایران و منطقه باز می شود، غافل از اینکه شهادت آرزوی شیعیان است و حاج قاسم، شیعه راستین علوی بود. دشمن نمی داند شهادت، شهید را در قلب های آزادگان جهان جاری می کند؛ و امروز، "حاج قاسم"، در تمام کوچه ها و خیابان ها، مغازه ها، ماشین ها، و در قلب تک تک ایرانیان، و همه آزادگان جهان با هر آئین و دین و سنتی، ساری و جاری شده است. ما امروز، میلیون ها میلیون "حاج قاسم" داریم.

قاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابان

سردار دلها!
شهادت گوارای وجودت باد ای فرمانده! بی گمان امروز به مراد دل خویش رسیده ای و ایران و ایرانی به وجود پر خیر و برکت تو افتخار می کند. اگرچه خون یک سردار ایرانی ریخته شد، ولی پس از آن هزاران بلکه میلیون ها سردار سلیمانی در سراسر این گیتی به پا خواسته و برای انتقام از خون مقدس و پاک تو آزادمردانه آماده هر گونه دفاع و انتقام خواهند بود تا با دست در دست نهادن یکدیگر ایرانی آباد و یکپارچه داشته باشیم که دشمن حتی در خواب خوشش هم نتواند عبور از این سد مستحکم را ببیند.

قاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابان

آری! از این بعد بایستی بزرگترین تندیس ایرانی را به عنوان نماد ایران بزرگ و عظیم، به نام سردار "حاج قاسم سلیمانی" ساخت تا چهره معصوم و مقتدر این سردار ایرانی تا ابد در یاد و دل های ما ایرانی ها زنده و مانا گردد.

تاریخ به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی بی گمان آغاز مرحله ای جدید است که می توان آن را در دل تاریخ ثبت کرد. روزهای ننگینی در انتظار دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی در پیش است. این "نفس زکیه انقلاب"، انقلاب ها را پس از خون خود برای جهان سراسر ظلم و سیاهی به همراه دارد و نشان از روشنایی سپیده ظهور دارد.

قاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابان

... و نمی دانم این چه سری است که از کربلا تا به امروز، شهادت برای قاسم ها شیرین تر از عسل شد... شهد این شهادت شیرین گوارای وجود "حاج قاسم" باد که تا ابد و یک روز همواره نام وی در صفحه تاریخ ملی کشور ثبت و ضبط خواهد شد.

"حاج قاسم سلیمانی" عزیز! ما تا ابد قدردان صداقت و امنیتی هستیم که تو سال ها خارج از مرزهای این کشور آن را برای فرزندان این کشور برقرار ساخته ای.

قاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابانقاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابانقاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابانقاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابانقاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابانقاسم هنوز زنده است در کوچه و خیابان

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان