کد خبر: ۱۳۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان فارس عنوان کرد :

ضرورت توانمند سازی جامعه روستاییان و عشایر در اشتغال زایی

ویژه برنامه سینماکارآفرینى قاصدک همراه با کارگاه آموزشى بسته توانمندى روستاییان فارس به همت معاونت اشتغال و کارآفرینى اداره تعاون کار و رفاه اجتماعى شهرستان شیراز و همکارى مجموعه قاصدک در تاریخ ١٣ بهمن ماه به مناسبت یوم الله دهه فجر برگزار گردید.
مدیریت اشتغال و کارآفرینى اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعى فارس با اشاره به اینکه امروز باید به توانمند سازى روستاییان در اشتغال زایى بیش از پیش توجه کرد؛ عنوان کرد: در این خصوص ضمن  الگو بردارى از مجموعه هاى موفق باید آموزش اشنغال زایى را در بین روستاییان افزایش دهیم.
سعید بیارى در بیست و هشتمین برنامه کارگاه آموزشى بسته توانمندسازى روستاییان و عشایر فارس در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعى شهرستان شیراز؛ افزود: امروز صرفاً آموزش هاى آکادمیک نمی تواند کارساز باشد بلکه باید مصادیق عملى نیز به مخاطبین ارائه داده شود تا براى آنان مشهود و قابل لمس باشد.
به گفته بیاری  در این زمینه سینما کارآفرینى قاصدک بخوبى ورود کرده است و الگوسازى موفق بومى و قابل دسترس بوسیله تصویر و هنر  هفتم می تواند نقشه راه به کارآفرینانى دهد تا کمتراشتباهات گذشتگان را تکرار کنند.
بیارى ضمن تشکر از برگزارى این برنامه خاطرنشان کرد: امروز  عملکرد موفق  مدیریت و معاونت اشتغال و کارآفرینى شهرستان شیراز باعث شده که در بین دیگر شهرستان هاى استان فارس رتبه اول را کسب نماید.
همچنین رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعى شهرستان شیراز نیز افزود: ما در شهرستان شیراز به مبحث آموزش، هم افزایى و همگرایى بسیار توجه داریم و از برنامه هاى نوآورانه در این  موضوع  مانند  سینماکارآفرینى قاصدک استقبال می کنیم.
فیروزى خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده در بیشتر کسب و کارها ارتباطات موثر کارى و آموزش کاربردى است.
در ادامه؛ طراح و مدیر سینماکارآفرینى قاصدک تصریح کرد: اگر کارآفرینان و جهادگران اقتصادى به خوبى معرفى شوند رونق تولید در کشورمان بخوبى اتفاق می افتد.
امین صالحى با بیان اینکه امروز سینما کار قاصدک به عنوان رسانه اى تخصصى در موضوع  کارآفرینى و مهارت بدنبال الگوسازى و معرفى موثر کارآفرینان است؛ عنوان کرد:سینما کار قاصدک آنچنان که باید می تواند مانند یک ستاره واقعى سینما در این حوزه بدرخشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس؛ ویژه برنامه سینماکارآفرینى قاصدک همراه با کارگاه آموزشى بسته توانمندى روستاییان فارس به همت معاونت اشتغال و کارآفرینى اداره تعاون کار و رفاه اجتماعى شهرستان شیراز و همکارى مجموعه قاصدک در تاریخ ١٣ بهمن ماه به مناسبت یوم الله دهه فجر برگزار گردید.

نظرات بینندگان