کد خبر: ۱۳۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

۱۲ طرح گردشگری با سرمایه گذاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: ۱۲ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.
 مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه ۱۲ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ۱۱ پروژه اقامتگا‌های بوم گردی و یک اردوگاه گردشگری با سرمایه گذاری ۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

او ادامه داد: اقامتگاه‌های بوم گردی در شهرستان‌های شیراز- سپیدان- فیروزآباد- پاسارگاد و مرودشت و اردوگاه گردشگری در شهرستان فسا به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول اضافه کرد: اقامتگا‌های بوم گردی با حجم سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۳۲ و یک اردوگاه گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر، از جزئیات طرح‌های قابل افتتاح است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر استان فارس دارای ۱۱۵ اقامتگاه بوم گردی است که با افتتاح این ۱۳ طرح، تعداد بوم گردی‌های استان به ۱۲۸ اقامتگاه خواهد رسید.

امیری تصریح کرد: استان فارس دارای ۷۶ هتل و متل، ۲۴ هتل آپارتمان، ۱۳۴ مهمانپذیر، ۱۱۵ اقامتگاه بوم گردی و ۱۳۴ خانه مسافر است.

نظرات بینندگان