کد خبر: ۱۳۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز در گفتگو با شیرازه خبر داد:

دانشگاه شیراز، "مکتب سلیمانی" را اجرایی می کند

حجت الاسلام جواد نیری از برگزاری ویژه برنامه های چهلمین روز شهادت سردار دلها با نام "مکتب سلیمانی" خبر داد.

حجت الاسلام جواد نیری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز در گفتگو با شیرازه، با بیان اینکه سردار عزیز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمادیست از آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی، ایشان را یادگاری از سرداران و فرماندهان دفاع مقدس و الگو و نمونه‌ای از آن ها برای نسل جوان امروز دانست.

به گفته وی، شهادت این سردار، موجی از خروش انسانی مردان و زنان آزاده در همه جهان ایجاد کرد. از این جهت، گرامیداشت یاد او، بزرگداشت همه این ارزش ها و آرمان هاست و از سوی دیگر، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود یک مکتب و یک مرام بود، یک راه بود که باید آن را شناخت و به درستی در مسیر آرمان های انقلاب طی کرد.

حجت الاسلام نیری تصریح کرد: ویژه برنامه های "مکتب سلیمانی" در چهلمین روز شهادت این شهید عزیز در دانشگاه شیراز به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حمایت سازمان ها و ارگان های مختلف برگزار می شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز ادامه داد: آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سید شهدای مقاومت روز یکشنبه ۲۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه شیراز با دانشگاه شیراز، سخنرانی جناب آقای دکتر حسین اکبری معاون دبیرکل جبهه بیداری اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کتابت آیات جهاد و شهادت با حضور اساتید و خوشنویسان روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ در پردیس آفرینش دفتر نهاد رهبری دانشگاه برگزار خواهد شد افزود: عصر شعر مقاومت سرو هم با حضور جمعی از شاعران استان فارس در روز ۲۰ بهمن از ساعت ۱۵ لغایت ۱۷ خواهیم داشت.

حجت الاسلام نیری گفت: هم اندیشی اساتید دانشگاه های شیراز در این ایام هم از دیگر برنامه های دانشگاه شیراز است که در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۱۵ لغایت ۱۷ در سالن شهید چمران دفتر نهاد دانشگاه برگزار می شود.

دانشگاه شیراز،

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز، یادواره هنری و ادبی مکتب سلیمانی را یکی دیگر از برنامه‌های این ایام دانست و تصریح کرد: فراخوان آن در این ایام اعلام می شود و برگزاری اختتامیه آن در روز ۲۰ فروردین 1399 و مصادف با روز هنر انقلاب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه کارگاه های آموزشی در این ایام با موضوعات سواد رسانه فضای مجازی شناخت جبهه مقاومت از دیگر برنامه های این روزهاست که این نشست‌های آموزشی در طول این مدت و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

دانشگاه شیراز،

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان