کد خبر: ۱۳۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

بررسی درخواست ۴۳۰ نفر از مراجعان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری فارس

در خواست ۴۳۰ نفر از مراجعان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس بررسی شد.
  همزمان با دهه فجر رئیس کل دادگستری استان فارس و اعضای شورای قضایی استان در دونوبت صبح و عصر در دیدار عمومی به بررسی مشکلات مردمی پرداختند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در محل دادگستری استان و با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شیراز درخواست‌های ٤٣٠ از مراجعان را بررسی کردند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس انقلاب اسلامی، این ایام را فرصت مناسبی برای حضور مسئولان در جمع مردم خواند و بیان کرد و گفت: پیوند و نزدیکی مردم و مسئولان یکی از دستاورد‌های انقلاب است که امروز باید به مانند دهه اول انقلاب این روحیه خدمت جهادی نزد مسئولان تقویت شود.

او افزود: باید به همه دشمنان انقلاب پیام حمایت ملت شریف ایران از ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) و شهدا انتقال یابد و این امر با حضور پر شور و یک پارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن محقق خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان فارس یکی از راه‌ها جلب رضایتمندی مردم بخصوص در مجموعه قضایی را حضور در جمع مردم و دسترسی عمومی به مسئولان قضایی دانست و بیان داشت: ما در دوران تحول قضایی حضور در اماکن عمومی به منظور استماع و پیگیری مشکلات آنان را در اولویت قرار داده ایم.

نظرات بینندگان