کد خبر: ۱۳۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
حاجی میرزایی در حاشیه هیئت دولت مطرح کرد؛

احتمال اضافه شدن یک ساعت به هر روز مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: یک ساعت به هر روز مدارس افزوده خواهد شد یا اینکه از ظرفیت روز‌های پنج‌شنبه برای جبران تعطیلی‌های اخیر مدارس استفاده می‌شود.
  محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه ۱۶ بهمن) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای جبران ساعات آموزشی مدارس به دلیل تعطیلی‌های اخیر گفت: به تمامی مدارس ابلاغ شده که به دلیل تعطیلی‌های مختلف، دانش‌آموزان بیشتر در کلاس درس حاضر شوند.

او درباره جزئیات بیشتر این برنامه‌ریزی افزود: یک ساعت به هر روز مدارس افزوده خواهد شد یا اینکه از ظرفیت روز‌های پنج‌شنبه برای جبران این تعطیلی‌ها استفاده می‌شود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: این اختیار به مدارس و همچنین مدیران استانی داده شده است تا با نظارت بیشتر این برنامه را اجرایی کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دلیل مخالفت شورای عالی آموزش و پرورش با استفساریه مجلس درباره معلمان حق التدریس، گفت: استفساریه‌ای را مجلس در این رابطه تصویب کرده، اما هنوز شورای نگهبان درباره آن اظهار نظر نکرده است. ما منتظریم که این موضوع تبدیل به قانون شود و اگر شد ما مطیع اجرای قانون خواهیم بود.

نظرات بینندگان