کد خبر: ۱۳۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس:

تنها راه ایجاد تغییر در اداره کشور، حضور گسترده در انتخابات است/ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شیراز سرلیست ندارد

مجید فروردین گفت: در همه شهرستان های استان، غیر از سه شهر، کاندیدای مورد حمایت مشخص شده اند.

به گزارش شیرازه، مجید فروردین سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان در راستای تجمیع تمامی نگاه‌های سیاسی به جای ۴ نفر ۵ نفر در این لیست قرار گرفتند، تأکید کرد: در این حوزه انتخابی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شیراز سرلیست ندارد.

اشراف بر مشکلات جامعه در حوزه های مختلف بخصوص اقتصادی، در کنار جذب نگاه های مردم و نخبگان جامعه، میزان تحصیلات، صاحب نظر بودن در مجموعه نیروهای انقلاب، رتبه بالا در نظرسنجی های انجام شده تا کنون، از شاخصه هایی است که فروردین برای انتخاب این کاندیداها در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه لیست ارائه شده تغییر نخواهد کرد و در زمان قانونی تبلیغات رسما منتشر می‌شود، در خصوص پیش‌بینی از نحوه مشارکت در انتخابات پیش رو نیز گفت: عادت به پیشگویی ندارم اما مطمئن هستیم با توجه به میل مردم مبنی بر تغییر، نظر آنها اعمال خواهد شد.

وی در ادامه، یکی از تحولات مهم ناشی از انقلاب سال 57 ایران اسلامی را ذوش اداره کشور مبتنی بر رای مردم دانست و با بیان اینکه همه پایه های نظام به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر رای مردم استوار است، به نقش مهم مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری، و تایید وزرا اشاره و تأکید کرد: از همه مردم انقلابی استان خواست تا علی‌رغم همه گلایه‌ها از وضع اداره فعلی کشور اما در انتخابات شرکت کنند، چرا تنها راه برای ایجاد کارآمدی کشور مشاکت بیشتر در انتخابات است.

فروردین به نحوه شکل گیری شورای ائتلاف در سال ۹۶ هم اشاره و یادآور شد: این ائتلاف راه نسبتا بلندی را طی کرده و امروز با محوریت دکتر حداد عادل پیگیر امور انتخابات مجلس یازدهم است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس ادامه داد: این شورا در استان فارس نیز از اوایل تابستان امسال موجودیت خود را اعلام کرد و در اواخر تابستان شورای استانی شکل گرفت.

به گفته این سخنگو، در ترکیب این شورا ۶ نفر اساتید دانشگاه‌های شیراز، علوم پزشکی شیراز و آزاد، ۳ زن، تعدادی از جوانان، احزاب گروه‌های سیاسی اصولگرایان و ۲ نفر از جامعه روحانیت حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در تاریخ تشکیل جبهه‌های انتخاباتی، مدل از پایین به بالا در شهرستان‌های استان اعمال شد به گونه‌ای که چند نفر هیئت مؤسس با تشکیل مجامع نیروهای انقلابی گزینه‌های دارای شاخصه‌های اصولگرایی به شورای مرکزی برای بررسی و اعلام نظرسنجی معرفی کردند.

فروردین افزود: در سه شهرستان افرادی که مورد حمایت این ائتلاف باشند تاکنون معرفی نشده است اما در شهرستان‌های لار، لامرد، کازرون، مرودشت، سروستان، اقلید، استهبان، داراب، فیروزآباد، فسا و جهرم نمایندگان مورد حمایت ائتلاف مشخص شده‌اند.


نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان