کد خبر: ۱۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
امام جمعه مرودشت:

انتخاب نماینده ای انقلابی، هوشیاری می طلبد

حجت الاسلام آقائی : مردم باید هوشیار باشند تا فردی را به مجلس بفرستند تا مانند مرحوم مدرس باشد ودر ابتدا ترسیمی از یک نماینده انقلابی ودر تراز گام دوم انقلاب در ذهن خود داشته باشند تا بتوانند انتخاب فرد اصلح داشته باشند.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقایئ امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود فرا رسیدن شهادت ام البنین،مادر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)را تسلیت گفت وافزود:تکریم از مادران وهمسران شهدا در این روز از جمله کارهای نیکوو پسندیده قلمداد نمود.
آقائی در ادامه خطبه های خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله فجر انقلاب و 22 بهمن ماه ،بیان داشت :انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده بی نظیر ثمرات فراوانی برای مردم داشته است وپیروزی حق بر باطل وکوتاه شدن دست مستکبران عالم از این کشور وعزت واستقلال از نمونه های بارز آن می باشد.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیش از گذشته اتحاد و انسجام خود و اقتدار نظام اسلامی را در جهان به نمایش می گذارند. 
آقائی  بابیان اینكه انقلاب اسلامی در آستانه چهل ویکمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد، افزود: با تاكید رهبر معظم انقلاب راهپیمایی امسال باید با عظمت، شكوه و مشاركت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم برگزار شود. 
وی تصریح کرد: حضور شكوهمند ملت غیور ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تو دهنی به دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.
وی در ادامه به گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 41 سال گذشته ،همچون قدرت برتر ارتش سایبری دنیا،توان ساخت دریچه های مصنوعی قلب ،دانش ساخت پروتزهای عصبی ،وساخت هواپیمای استراتیژیک خورشیدی وفناوری لیزری وتولید داروهای ناباروری وقرار گرفتن در چرخه کامل فناوری فضائی و دانش ساخت پهپاد های رادار گریز وتولید داروهای گیاهی درمان ایدز و...اشاره نمود وافزود:انقلاب اسلامی ما یک وجه تمایز با سایر انقلاب کشورهای دیگر دارد وآن هم تحول انسانی برگرفته از بعد اعتقادی ودینی انقلاب ورهبری فقیه اسلام شناس می باشد.
آقائی در ادامه افزود: دشمن مترصد حضور كم تعداد مردم در این راهپیمایی است تا از آن برای رسیدن به مقاصد خود بهره برداری كند، اما همانند همیشه مردم با احساس تكلیف شرعی و دفاع از آرمان های انقلاب پرشورتر از همیشه در این راهپیمایی شركت خواهند كرد.
وی در ادامه  19 بهمن ماه روز نیروی هوائی ارتش وسالروز بیعت وحمایت همافران با امام راحل عظیم الشان انقلاب را تبریک گفت وافزود:همافران جمهوری اسلامی در سال 1357با بیعت خود با امام راحل ،کمر رژیم سلطنتی را خرد کردند ومهر باطلی بر شورای سلطنت طلبان در آن رژیم بود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره نمود وافزود:در آستانه شروع تبلیغات کاندیده های مجلس شورای اسلامی هستیم ومردم باید هوشیار باشند تا با انتخاب اصلح در گام دوم انقلاب ،فردی را انتخاب نمایند که دغدغه انقلاب ونظام را داشته باشد.
وی افزود:تشکیل دولت اسلامی و انقلابی برگرفته از یک مجلس در طراز انقلاب می باشد وامکان ندارد که فردی دغدغه انقلاب را داشته باشد ولی بدون ملاک ومعیارهای مربوط به گام دوم انقلاب قدم بردارد.
آقائی اصل حضور مردم پای صندوق های رای را یک تکلیف و نوع انتخاب هم یک تکلیف دیگر عنوان کرد وافزود:مردم باید هوشیار باشند تا فردی را به مجلس بفرستند تا مانند مرحوم مدرس باشد ودر ابتدا ترسیمی از یک نماینده انقلابی ودر تراز گام دوم انقلاب در ذهن خود داشته باشند تا بتوانند انتخاب فرد اصلح داشته باشند. 
آقائی در ادامه با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم ،از مسئولان تقاضا داشت تا نظارت خود را بر بازار واصناف بیشتر نموده تا خدای نکرده باعث کاهش قدرت خرید مردم نگردد.
وی از مردم تقاضا داشت با توجه به کمبود منابع کتاب در کتابخانه های عمومی شهر ،گاها کتاب های را که مطالعه نموده اند بر اساس سنت وقف کتاب به کتابخانه های عمومی شهر اهدا نمایند تا فرصت مطالعه بیشتر برای جوانان فراهم شود.
آقائی در پایان خطبه های خود از مردم تقاضا داشت تا در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس وامام جمعه شیراز،حضرت آیت الله دژکام در مورخه شنبه شب 19 بهمن ماه هم زمان با نماز مغرب وعشاء در مسجد حضرت جواد الائمه برگزار میشود حضور حداکثری داشته باشند تا بیعت دوباره با نماینده ولی فقیه داشته باشند.
شایان ذکر است که به مناسبت یوم الله فجر انقلاب اسلامی ،میز خدمتگذاری توسط مسئولان اداره جات شهرستان مرودشت در محل مصلی نماز جمعه ،پاسخگوی مشکلات نمازگزاران بودند.

نظرات بینندگان