کد خبر: ۱۳۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

اعلام مسیرهای جدید راهپیمایی در شیراز/ برگزاری راهپیمایی 22بهمن در 65شهر فارس

حجت الاسلام رضایی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در شیراز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز ۲۲ بهمن و از میدان نمازی آغاز خواهد شد و تا چهارراه زند ادامه خواهد داشت.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جمع خبرنگاران، تغییر در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواسته مردم شیراز و لزوم فراهم شدن امکان حضور برای اقشار مختلف دانست و با بیان اینکه در این روز تمهیداتی برای انتقال مردم از نقاط مختلف شهر به محل راهپیمایی اندیشیده شده است، گفت: در این روز اتوبوس و مترو، رایگان مردم را به میدان نمازی منتقل کرده و باز خواهد گرداند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال در تمام مراکز شهرستان‌های فارس برگزار می‌شود، گفت: در شیراز این راهپیمایی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز ۲۲ بهمن و از میدان نمازی آغاز خواهد شد و تا چهارراه زند ادامه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه اقداماتی برای جلوگیری از تبدیل شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن به عرصه‌ای برای تبلیغات غیرمستقیم کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است، گفت: ایستگاه‌های متعدد فرهنگی در مسیر راهپیمایی، ضمن توزیع اقلام فرهنگی، عرضه کتاب و پوستر و ... در دستور کار دارند.

حجت الاسلام رضایی سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال در شیراز را حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری، امام جمعه موقت تهران و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه دانست و افزود: شامگاه ۲۱ بهمن، راس ساعت ۲۱، مراسم نورافشانی و سردادن ندای الله اکبر برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در ادامه با یادآوری اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ابعاد مختلفی نسبت به سالهای گذشته دارد و با اهمیت تر و حضور در آن برای همه اقشار ضروری تر است تصریح کرد: یکی از نکات مهم راهپیمایی امسال، رویارویی مستقیم جمهوری اسلامی ایران و آمریکا بود به طوریکه در ادوار گذشته سابقه نداشت که آمریکا به شکل مستقیم اقدامی نظامی علیه ایران انجام داده و آن را تایید کند و در مقابل، جمهوری اسلامی نیز رویارویی نظامی مستقیمی با آمریکا نداشت.

وی با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی از سوی آمریکا و اقدام ایران در هدف قراردادن پایگاه نظامی آمریکا در عراق را امسال شاهد بودیم ادامه داد: مصادف شدن ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را از مباحث مهم دیگر در امسال دانست و تأکید کرد: اعتقاد دارم که اقدامات در مورد این شخصیت مبارز، آنگونه که باید انجام نشد و ما شاهد تبیین ابعاد شخصیتی آن شهید نبودیم.

حجت الاسلام رضایی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، یک شخصیت انقلابی، عقلانی و مسئولیت پذیر دانست که ولایت پذیری یکی از مهمترین ابعاد شخصیتی او را تشکیل می‌داد که لازم است تمام این ابعاد را برای جامعه تبیین کنیم.

وی همچنین در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی را وجه تمایز ۲۲ بهمن امسال دانست که اهمیت راهپیمایی این روز را دو چندان کرده است و گفت: آمریکا و دشمنان نظام اسلامی، تمام تلاش خود را برای ایجاد جو یاس و ناامیدی در مردم به کار بسته‌اند اما علیرغم تمام مشکلات بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شاهد حضور گسترده مردم انقلابی ایران خواهیم بود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان