کد خبر: ۱۳۶۰۳۳
امحاء بیش از 13 تن مواد مخدر غیر دارویی صبح امروز با حضور سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس انجام شد.
تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش شیرازه، سردار "رهام بخش حبیبی" در مراسم امحاء 13 تن مواد مخدر غیر دارویی در شیراز، ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی قدم به چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود گذاشت. 
وی ادامه داد: دشمنان این مرزو بوم به بهانه های مختلف قصد داشتند این انقلاب را با مشکل مواجه کنند و یکی از این بهانه ها موضوع مواد مخدر و انتشار آن در بین افراد جامعه به ویژه جوانان است. 
سردار حبيبي با اشاره به اینکه استان فارس به عنوان یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت مواد مخدر محسوب می شود، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 44 تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و بیش از 14 هزار متهم در این خصوص دستگیر شده اند. 
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر بیش از 3 هزار شهید و بالای 12 هزار جانباز تقدیم کرده است. 
وی انسداد بیش از پیش مرزها، برخورد شدید با قاچاقچیان مواد مخدر و از همه مهمتر فرهنگ سازی و مشارکت مردم را از مهمترین اقدامات در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر عنوان کرد. 
شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم از خانواده های معظم شهداء و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر توسط فرمانده انتظامی استان فارس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


نظرات بینندگان