کد خبر: ۱۳۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

پیاده شدن ارزش های دینی، خواست خانواده های شهداست

حجت الاسلام محمدحاجیزاده گفت: هدف از برگزاری سالگردهای پیروزی انقلاب، یادآروری مجدد عهد و میثاق هاست.

به گزارش شیرازه، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز بزرگداشت مقام همسران و خواهران شهدا، در مراسمی که به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر برگزارشد، از مقام خواهران و دختران شهید شاغل درسپاه فجر فارس تجلیل شد.

دراین مراسم حجت الاسلام حاجیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس ، دهه فجر را فرصت خوبی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: این ایام، همچنین فرصت خوبی برای تجدید میثاق با فرامین و منویات مقام معظم رهبری بخصوص برای ایستادگی در مقابل نظام سلطه و در رأس همه آنها، آمریکای جهانخوار است.

به گفته وی، دهه فجر یادآور خاطرات خوبی است که مردم از سال 56 و 57 دارند.

پیاده شدن ارزش های دینی، خواست خانواده های شهداست

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: در آن سالها، همه با هم، همراه و متحد برای تحقق یک هدف عالی و متعالی که تحقق جمهوری اسلامی بود، به پا خواستند؛ پس این باعث می شود که هرساله این ایام و اتحادها تداعی شود و احساس مسئولیت کنیم که آرمان های انقلاب روی زمین نماندو بتوانیم این آرمان ها را سال به سال زنده تر و به نسل های بعد منتقل کنیم. هدف از این سالگردها هم همین عهد و میثاق دوباره است.

وی با تصریح بر اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی هم به دنبال اهداف مادی و زرق و برق و رسیدن به اهداف مادی نبود، گفت: آنچه را که همه مردم دنبال می کردند، و امام عزیز هم در این راه راهنمای مردم بودند، تحقق معنویت، ایمان و آموزه های اخلاقی در جامعه بود که توسط چپاولگران به یغما رفته بود.

وی تأکید کرد: دشمن ابزاری به مراتب بیشتر و امکانات مدرن تر از ما را در اختیار دارد و برای بررسی نیازهای روز جامعه ما، تولید محتوا می کند و در فضاهای مجازی و حقیقی مطالبی منتشر می کند تا مردم و جوانان را به انحراف بکشد. آنها آگاهانه و هدفمند کار می کنند و خسته هم نمی شود.

حجت الاسلام حاجی زاده تأکید کرد: ما در کنار ابزاری که آنها در اختیار دارند، بهترین فرصت ها و فضاها را در اختیار داریم. در بحث راهیان نور، وصیت نامه شهدا و تدریس آن در مدارس و دانشگاهها، و بسیجیانی که در اختیار داریم، بهترین فرصت است. ما بهترین الگوها را همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را در اختیار داریم که با شهادتش چه تحولی را بجود آورد و جمعیتی میلیونی را گرد هم آورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس اظهار داشت: مادرانی داریم 5فرزندش را برای انقلاب فدا کرده و خم به ابرو نمی آورد.

وی افزود: ما حضرت فاطمه زهرا(س) را داریم که نماد و الگوی حقیقی برای تمام زنان دنیاست.

حجت الاسلام حاجیزاده درجمع دختران وخواهران شهدای شاغل سپاه فجربا تأکید بر اینکه بچه های شهدا، بخصوص دختران شهدا با توجه به روحیاتشان، و با شناختی که از زندگی پدرانشان دارند می توانند بسیار موثر باشند، ادامه داد: دختران وخواهران شهدا با الگوگیری از حضرت زینب(س) می توانند تاثیرگذار باشند و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به کار خانواده های شهدا، بخصوص دختران وخواهران و همسران و مادران شهدا دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس یادآور شد: حضرت زینب(س) در کوفه با تبلیغی که کرد حادثه عاشورا باقی ماند که اگر نبود آن خطبه های قرا ئ و آتشین، حماسه عاشورا در نطفه خفه می شد و امروز اثری از آن نبود. امروز همه ما باید مبلغ پیام شهدا به جامعه بشری باشیم و غافل نباشیم و این وظیفه امروز ماست.

وی گفت: در سرکشی هایی که از خانواده های شهدا داشتیم ؛ خواسته قریب به اتفاق آنها، پیاده شدن ارزشهای شهدا در جامعه بود. پیاده شدن فرهنگ حجاب و عفاف و خواسته های شهدا، درخواست این خانواده ها بوده و هست.

وی تأکید کرد: در راستای تولید محتوا در فضای مجازی باید فعال باشیم چراکه در مقابل اینهمه تولیدات منفی و مستهجنی که دشمن دارد، اگر تولیداتی نداشته باشیم، شکست خواهیم خورد.

به گزارش شیرازه، درپایان مراسم از خواهران و دختران شهید شاغل در سپاه فجر استان تجلیل شد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان