کد خبر: ۱۳۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر:

"بسیج" از ارکان اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی است/ پایگاه بسیج بهترین بستر برای تربیت نسل مومن و انقلابی است/ نخبگان بسیج در عرصه جهاد علمی و فناوری پیشرو و پیشتاز هستند

سردار غیاثی گفت: بسیج همواره در خط مُقدم دقاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و همچون دژ محکمی از انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات محافظت کرده است.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه پایگاه های برتر و اُسوۀ بسیج مساجد استان فارس با بیان اینکه بسیج از ارکان اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: شجره طیبه بسیج که مولود انقلاب اسلامی است از همان بدو تشکیل در خط مُقدم دقاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و همچون دژ محکمی از انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات محافظت کرده است.
وی با تجلیل از پایگاه های برتر حاضر در این نمایشگاه و تاکید بر اینکه پایگاه بسیج بهترین بستر برای تربیت نسل مومن و انقلابی است، گفت: امروز انتظار و مطالبه اصلی از نخبگان بسیج و پایگاه های اُسوۀ این شجرۀ طیبه حضور فعال و تاثیرگذار در عرصه های اجتماعی و فرهنگی برای توسعه تفکر بسیجی و جهادی در جامعه است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بسیج یکی از مولفه های اصلی اقتدار و قدرت در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: حضور و ماموریت بسیج تنها به امور دفاعی و نظامی محدود نیست و نخبگان و پژوهشگران بسیجی بعنوان نمادهای حرکت رو به پیشرفت کشور در عرصه جهاد فرهنگی، اقتدار علمی و پژوهش و فناوری پیشرو و پیشتاز هستند.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه یکی از مولفه های مهم مدیر انقلابی دارا بودن روحیه بسیجی و خودباوری است، گفت: حضور در بسیج و فعالیت برنامه محور در پایگاه ها و اقشار بسیج یکی از بهترین فرصت ها برای تجربه اندوزی و تمرین مدیریت انقلابی توسط نوجوانان و جوانان بسیجی است و یکی از نیاز های اصلی جامعۀ امروز نیز حضور پُر رنگ تر نخبگان بسیج در عرصه مدیریت اجرایی کشور است.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه فجر طِیِ این بازدید ضمن بررسی طرح ها و فعالیت های شاخص بسیجیان فارس با مدیران برتر پایگاه های اسوۀ بسیج استان گفتگو کرد و خواستار ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات نخبگان بسیج پیرامون برنامه های جاری و آینده بسیج در استان فارس شد.






نظرات بینندگان