کد خبر: ۱۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

استقبال شیرازی‌ها از فیلم‌های فجر؛ ضریب اشغال ظرفیت برخی از سالن‌ها ۱۰۰ درصد شد

معاون هنری سینمایی ارشاد فارس درباره استقبال مخاطبین از جشنواره گفت: در هنر شهر آفتاب و گلستان ۱۰۰ درصد ظرفیت اشغال می‌شود و در تالار حافظ نیز با وجود اینکه روزهای نخست چندان خوب نبود اما اکنون به ۹۰ درصد رسیده است.
در پنجمین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در شیراز فیلم‌های آبادان یازده 60، خون شد، روز بلوا، مغز استخوان و خروج در تالار حافظ، مجموعه هنر شهر آفتاب و مجموعه سینمایی گلستان به روی پرده می‌رود. 

در تالار حافظ در روز شنبه 19 بهمن ماه «آبادان یازده 60» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی به ترتیب در سانس‌های 17، 19:30 و 22 اکران می‌شود.

در سالن آبی مجموعه هنر شهر آفتاب در سانس‌های 18 و 21:30 خون شد و آبادان یازده 60 و در مجموعه سینمایی گلستان در  سانس 18:30 و 21 مغز استخوان و خروج اکران می‌شود. 

بهروز مرامی، معاون هنری سینمایی ارشاد فارس در گفت‌وگو با تسنیم از اضافه شدن فیلم « قصیده گاو سفید» و « تومان» به فهرست فیلم‌های جشنواره خبر داد و اظهار داشت: امسال به لحاظ تعداد، فیلم‌های بیشتری در شیراز اکران شده است. 

وی درباره استقبال مخاطبین از جشنواره نیز گفت: در هنر شهر آفتاب و گلستان 100 درصد ظرفیت اشغال می‌شود و در تالار حافظ نیز با وجود اینکه روزهای نخست چندان خوب نبود اما اکنون به 90 درصد رسیده است. 

معاون هنری سینمایی ارشاد فارس درباره سانس فوق‌العاده فیلم‌ها افزود: غیر از درخت گردو که با استقبال و فروش خیلی خوب روبه‌رو بود هنوز فیلمی به سانس فوق العاده نرسیده است. 

براساس این گزارش 8 فیلم برتر براساس آرای مردمی در جشنواره شیراز تا روز جمعه عبارت‌اند از: روز صفر، مغز استخوان، آبادان یازده 60، درخت گردو، دوزیست، شنای پروانه، خوب-بد-جلف 2 و روز بلوا.

اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز از 15 بهمن‌ماه آغاز شده و همزمان با سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در 5 سالن و تا 22 بهمن‌ماه ادامه می‌یابد و خرید بلیت ازطریق سایت ایرانتیک میسر است.


نظرات بینندگان