کد خبر: ۱۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر فارس در بازدید از جشنواره اسوه در شیراز:

طرح های این جشنواره قابل تسری به جامعه است/ دعوت از مسئولین اجرایی جهت بازدید از نمایشگاه اسوه پایگاه های برتر بسیج

سردار غیاثی در بازدید از جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت استان فارس گفت: در این جشنواره، براساس اقیلم های مختلف فارس، طرح های اقتصاد مقاومتی را مشاهده می کنیم.

به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت استان فارس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر8، هدف از برگزای این نمایشگاه را ارائه الگوهای برتر و تسری آن به اقتضای شرایط و موقعیت، به پایگاه های دیگر بیان کرد.

وی اظهار داشت: در بازدید امروز احساس کردم متناسب با تنوع اقلیمی که در استان فارس وجود دارد، در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی بخصوص در پایگاه های خواهران انجام شده است.

سردار غیاثی افزود: در سایر حوزه ها هم اتفاقات و طرح های قابل اجرای خوبی وجود داشت که امیدوارم بتوانیم آنها را به سایر پایگاه ها تسری دهیم.

طرح های این جشنواره قابل تسری به جامعه است/ دعوت از مسئولین اجرایی جهت بازدید از نمایشگاه اسوه پایگاه های برتر بسیج

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: به عقیده من خیلی از طرح هایی که امروز دیدیم، می توانند از بستر مسجد به جامعه تسری پیدا کند.

وی گفت: از مسئولین در حوزه های فعالیتی مختلف دعوت می کنم در فرصتی که این نمایشگاه دائر است، حتما بازدیدی داشته باشند و بتووانند تعامل هدفمندی را با پایگاه ها در جهت بهره برداری و استفاده داشته باشند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان