کد خبر: ۱۳۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
مسئول سازمان بسیج مساجد سپاه فجر فارس در گفتگو با شیرازه:

حضور بیش از 40 پایگاه مقاومت در جشنواره استانی اسوه فارس/ ارائه خلاقیت و ابتکارات و الگوگیری از پایگاه های برتر، اهداف اصلی این جشنواره است

حجت الاسلام محمودی گفت: امروز اولین جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت برتر استان فارس را پس از یک وقفه 15 ساله افتتاح کردیم.

حجت الاسلام محمودی مسئول سازمان بسیج مساجد سپاه فجر فارس در حاشیه افتتاحیه اولین جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت برتر استان فارس، در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه امروز اولین جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت برتر استان فارس را پس از یک وقفه 15 ساله آغاز به کار کرد، گفت: بیش از 40 پایگاه مقاومت از سراسر استان در این جشنواره شرکت کردند.

وی تأکید کرد: دو هدف عمده در برگزاری این جشنواره مد نظر بوده است: یکی ابتکارات و خلاقیت های خودجوش پایگاه های سطح استان و دیگری الگوبرداری پایگاه های دیگر استان از پایگاه های برتر در عرصه های مختلف.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به استقبال خوب مردم و شرکت کنندگان در جشنواره همزمان با افتتاحیه این جشنواره، تصریح کرد: بعضی از این فعالیت ها را که می شنویم، واقعا لذت می بریم از این همه خلاقیت و ابتکار و جهاد در عرصه ای مختلف به خود می بالیم.

مسئول سازمان بسیج مساجد سپاه فجر فارس ادامه داد: در افتتاحیه این جشنواره، فرمانده سپاه فجر بازدیدی از تک تک غرفه ها داشتند و در زمینه های اقتصاد مقاومتی، روتق تولید، اشتغالزایی، صندوق های قرض الحسنه، کمک به محرومین، و دیگر فعالیت ها را از مسئولین پایگاه ها جویا شدند.

به گفته وی، نکته مهم این جشنواره این است که از شیراز که مرکز استان است، تا دورترین شهرها از مرکز استان، مثل مهر و لامرد، شرکت کننده داریم که با حضور در جشنواره، برنامه های خود را ارائه می کنند.

به گزارش شیرازه، فردا بعدازظهر، در آئین اختتامیه، پایگاه های برتر استان را جهت شرکت در جشنواره کشوری معرفی خواهیم کرد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان