کد خبر: ۱۳۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

۹+۱ جفت کفش ضروری که باید در کمد هر زنی باشد

آیا راهی هست که بتوان با تعداد کمتری کفش همه مراسم را پوشش داد؛ حتما اینطور است.

به گزارش شیرازه، به تعداد موقعیت‌ها برای خانم‌ها و گاهی وقت‌ها هم آقایان کفش وجود دارد. برای مهمانی رسمی، برای مهمانی خودمانی، سر کار و خلاصه هر جایی که قرار باشد در آن حضور پیدا کنید. اما آیا راهی هست که بتوان با تعداد کمتری کفش همه مراسم را پوشش داد؛ حتما اینطور است. در این مقاله با 10 جفت از محبوبترین انواع کفش زنانه‌ای که باید در کمدتان داشته باشید، آشنا خواهید شد.

1. یک جفت اسنیکرز سفید، یار همیشگی شما

هر موقعیت ورزشی یا کژوالی که پیش بیاید، اسنیکرزها به کارتان می‌آیند. دلیل اینکه داشتن اسنیکرز سفید را توصیه می‌کنیم، استایلیش بودن آن به تنهایی و در کنار هر سبک پوششی است.

اسنیکرز سفید را می‌توانید با شلوار جین اسکینی یا مام استایل بپوشید، با شلوار پارچه‌ای استفاده کنید، با دامن سراغش بروید یا آن را به ست ورزشی‌تان اضافه کنید. برندهایی مثل نایکی (نایک) و کفش های ورزشی آن کار انتخاب و خرید نمونه اصل بهترین انواع کفش اسنیکرز و ورزشی را برای طرفداران استایل اسپرت راحت کرده است.

2. کفش عروسکی به سبک بالرینا

یکی دیگر از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین انواع کفش‌هایی که باید در کمدتان داشته باشید کفش عروسکی با پاشنه تخت است که تحت عنوان کفش بالرینا یا رقصنده باله هم شناخته می‌شود. این کفش‌ها بهترین مدل‌ها برای پیاده‌روی‌های طولانی مدت تابستانی در مراکز خرید هستند. راحتی این کفش‌ها و لایه‌های بالشتکی نرم داخلشان راحتی شما را فراهم می‌کند و ظاهر زیبا و زنانه‌شان می‌تواند به راحتی پیراهن تابستانه زیبایتان را کامل کند یا با بلوز و شلوار زنانه‌تان در یک مهمانی نیمه رسمی نقش پر رنگی ایفا کند.

3. لوفر مشکی کلاسیک، مناسب برای خانم‌های شیک پوش

لوفرها از نظر شکل ظاهری و میزان پوشش پا حد وسط اسنیکرز و کفش عروسکی واقع شده‌اند. به همین دلیل هم کارکردی شبیه هر دو دارند؛ هم راحت هستند و هم کاربردی. بیشتر این کفش‌ها بر خلاف کفش‌های عروسکی زیره چند سانتی‌متری بلندی دارند که قد را بلندتر نشان می‌دهد؛ اما مثل کفش‌های پاشنه بلند مانع راحتی پاها نخواهد شد.

بهترین رنگ برای لوفرهای زنانه رنگ مشکی است. این رنگ شیک و مرموز به هر استایلی می‌آید و استایل شما را زیباتر از همیشه خواهد کرد.

4. صندل‌های تخت دوست داشتنی

اگر زیاد دورهمی دوستانه می‌دهید یا در منزل دوستانتان دور هم جمع می‌شوید، احتمالا می‌دانید که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل شما در این شرایط صندل تخت است. مدتی است که دنیای مد به سمت استفاده از صندل‌هایی بدون قسمت نگه دارنده پشت می‌رود. شما هم از این ترند استفاده کنید و یک جفت صندل شیک را بر اساس رنگ غالب لباس‌هایتان انتخاب کنید. این صندل‌ها را هم در منزل و هم در تابستان و خارج از منزل می‌توانید بپوشید و روی پاشنه مد بچرخید.

  • نکته مهم موقع انتخاب صندل‌ها توجه به فرم قسمت جلوی آن‌ها و شکل انگشتانتان است. پیشنهاد می‌کنیم اگر انگشتان پاهایتان بلند و کشیده هستند، از صندل‌هایی با رویه ضربدری استفاده کنید که بخشی از این کشیدگی را پنهان می‌کنند و پاها را خوش فرم‌تر نشان خواهند داد. برای افرادی با انگشتان کوتاه استفاده از صندل‌هایی با رویه‌های صاف ایده‌آل خواهد بود.

5. کفش پاشنه بلند نود، یک انتخاب نکته‌دار

احتمالا اصطلاح کفش نود Nude  را شنیده‌اید. این کفش‌ها رنگ‌هایی مشابه رنگ پوست بدن افراد دارند و استفاده از آن‌ها مدتی است که در دنیا فراگیر شده است. داشتن یک جفت کفش نود پاشنه بلند در کمد خانم‌ها برای مهمانی‌های رسمی عصرانه یا شام گزینه خوبی خواهد بود. نکته مهم این است که پوشیدن این رنگ کفش اگر چه برای خانم‌هایی با قد کوتاه مناسب است؛ اما برای خانم‌های قد بلندتر ایده‌آل نخواهد بود. این کفش چون هم‌رنگ پاهای شماست، قدتان را یکسره بلند نشان می‌دهد. اگر قدتان کوتاه نیست و قصد دارید پاشنه بلند بپوشید کفش پاشنه بلند مشکی را جایگزین این رنگ کنید تا با ایجاد تضاد رنگ، استایل شیکتری برای خودتان بسازید.

6. پاشنه بلند اما پهن

استفاده از کفش‌های پاشنه بلند با پاشنه‌های باریک یا معمولی انتخاب خوبی برای مهمانی‌هاست؛ اما اگر قرار باشد مدت زمانی طولانی را با کفش پاشنه بلند سر کنید، بهتر است انتخاب نوع پاشنه را مد نظر داشته باشید. بهترین نوع کفش پاشنه بلند برای راه رفتن، کفش‌هایی با پاشنه‌های مربعی یا مستطیلی و ضخیم است. هر چقدر مساحت پاشنه کفش بیشتر باشد، فشار وارده بر بدن تقسیم شده‌تر و کمتر خواهد بود.

پیشنهاد ما داشتن یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی در جاکفشی‌تان است.

7. رنگی که عاشقش هستید

تا به اینجای کار بیشتر از رنگ‌های سفید، بژ و مشکی نام بردیم؛ ولی قرار نیست تمام جا کفشی شما سیاه و سفید باشد. داشتن یک جفت کفش خوش آب و رنگ و ترجیحا تند و پر انرژی برای درست کردن استایل‌های خاص شما در شرایط مختلف کاربردی خواهد بود. یک جفت کفش عروسکی آلبالویی براق یا کفش کاربنی جیر زیبا می‌تواند استایلتان را زیر و رو کند و کلی انرژی مثبت به شما و بیننده انتقال دهد.

8. ارتفاع تا روی قوزک

زمستان که می‌رسد بهتر است به جای انتخاب کفشهای پاشنه بلند معمولی برای مهمانی‌ها یا مراسم رسمی و نیمه رسمی، از نیم بوت‌های کلاسیک مشکی استفاده کنید که تا روی قوزک یا مچ پا را می‌پوشانند و پاشنه هم دارند. این مدل‌ها هیچ وقت از مد نمی‌افتند و نیاز شما به خرید چند باره کفش و صرف هزینه را از بین خواهند برد. ضمن اینکه می‌توانید نیم بوت را با شلوار کوتاه در بهار هم بپوشید.

 برای دوام بیشتر می‌توانید سراغ این مدل کفش زنانه بروید به شرط اینکه از چرم تهیه شده باشد و با کیف مشابهش هم ست شود. خرید از برندهای ایرانی مرغوب مثل محصولات چرم پاندورا دستتان را برای انتخاب باز می‌گذارد.

9. بوت‌های بلند، مناسب برای زمستان‌های برفی

علاوه بر نیم بوت پاشنه بلند برای مهمانی‌های زمستانه، به یک جفت بوت بلند بدون پاشنه یا با کمترین میزان پاشنه هم نیاز خواهید داشت. این بوت برای روزهای برفی و بارانی ایده‌آل است، یک استایل شیک به شما هدیه می‌دهد و در پیاده روی‌های طولانی شما را گرم نگه می‌دارد و خسته نخواهد کرد.

10. کفشی متفاوت با همه کفش‌ها

کفش‌ها هم مثل بقیه آیکون‌های دنیای مد کاراکتر خاص خودشان را دارند. اگر احساس می‌کنید کفشی به دلیل نوع طراحی، انتخاب رنگ، یراق آلات و زیورآلات به کار رفته بر آن متفاوت است و این تفاوت با شخصیت و استایل شما هماهنگی دارد، وقت خرید رسیده است. این کفش عضو علی البدل جا کفشی شما خواهد بود.


انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان