کد خبر: ۱۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۰

نیکوکار شیرازی برای پنجمین بار مدرسه می سازد

در آستانه میلاد سومین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، کلنگ آموزشگاه راهنمایی خیّرساز حاج رحیم خالصی در خیابان هجرت منطقه چهار آموزش و پرورش شیراز به زمین زده شد.
در این مراسم که روز گذشته با حضور هیأت رئیسه مجمع خیّرین مدرسه­ساز فارس، سرپرست فرمانداری شیراز و مدیران آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز برگزار گردید، محمد بذرافشان سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز توسعه فرهنگی را موجب توسعه در حوزه­های اقتصادی، اجتماعی، انسانی و سیاسی جامعه عنوان کرد و گفت: بدون تردید با توسعه فرهنگی می­توان در راستای تغییر نگرش و دیدگاه­های منفی گام برداشت که این امر موجب تلقی و سعادت جامعه خواهد شد. سرپرست فرمانداری شیراز با بیان این مطلب که در امر تعلیم و تربیت و فعالیت­های فرهنگی روح انسان­ها پالایش می­شود یادآور شد: خیّرین مدرسه­ساز به عنوان سرمایه­های اجتماعی در جامعه با اقدامات دلسوزانه و انسان­دوستانه خود موجب توسعه جامعه در حوزه­های مختلف می­شوند.
وی در عین حال از اقدامات خیّرین استان طی سال­های گذشته تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه خیّرین مدرسه­ساز، تأمین سلامت و... استان برای کشور الگو به شمار می­روند. جمشید محمدصادقی رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز نیز در این مراسم از اقدامات دلسوزانه خیّر مدرسه­ساز حاج رحیم خالصی و ساخت سه فضای آموزشی در مناطق محروم شیراز تقدیر کرد و گفت: خیّرین مدرسه­ساز فارس با اقدامات مناسب خود و ساخت فضاهای آموزشی در جهت اعتلای آموزش و پرورش گام برمی­دارند. مدرسه راهنمایی حاج رحیم خالصی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و زیربنای یک هزار و 500 مترمربع با اعتبار 800 میلیون تومان احداث می­شود که مبلغ 500 میلیون تومان آن را خیّر مدرسه­ساز حاج رحیم خالصی و 300 میلیون تومان آن را اداره کل نوسازی مدارس فارس تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/85

نظرات بینندگان