کد خبر: ۱۳۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

داوطلب جدید خبرگان رهبری در فارس / تنور انتخابات فارس داغ می شود

تنور انتخابات خبرگان رهبری در فارس با اضافه شدن «حجت‌الاسلام مصطفی منتظری» داغ می‌شود.
به گزارش شیرازه؛ نام‌نویسی در نخستین میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقریبا همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس آغاز شد و پایان یافت .
در حوزه انتخابیه فارس در ابتدا 37 نفر برای ورود به خبرگان نام‌نویسی کردند که 31 نفر از آنها در آزمون کتبی شرکت نموده که 11 نفر آنها در آزمون کتبی نمره قبولی را کسب کردند. در آزمون شفاهی و مصاحبه «لطف‌الله دژکام»، توانست نظر ممتحنین و مصاحبه گران را جلب نماید. 
 قبولی در آزمون کتبی و شفاهی و بررسی صلاحیت‌های علمی داوطلب از جمله شرایط اصلی احراز صلاحیت داوطلبان در انتخابات خبرگان رهبری است.
ورود چهره جدید
تا پیش از این به نظر می‌رسید آیت‌الله دژکام امام جمعه شیراز، تنها کاندیدای حاضر در عرصه انتخابات خبرگان باشد اما به گفته منابع اگاه، حجت‌الاسلام منتظری که با تغییر حوزه خود از تهران به فارس آمده، رقیبی جدی برای آیت‌الله دژکام خواهد بود. بنابراین تنور انتخابات خبرگان رهبری در فارس با اضافه شدن یک داوطلب جدید داغ شده است.

داوطلب جدید خبرگان رهبری در فارس / تنور انتخابات در فارس داغ می شود
گفتنی است حجت‌الاسلام مصطفی منتظری از نخبه های حوزه علمیه، متولد 1359، شاهرود و ساکن تهران است.
همچنین آیت الله لطف‌الله دژکام متولد۱۳۴۱، جهرم و در حال حاضر امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس می‌باشد. وی پس از درگذشت اسدالله ایمانی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به امامت جمعه شیراز منصوب شد.







نظرات بینندگان