کد خبر: ۱۳۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
طی عملیاتی در 72 ساعت گذشته در فارس؛

۴ تن مواد مخدر از یک قاچاقچی کشف شد

فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون تانکر، ۳ تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش شیرازه، سردار رهان بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در جمع خبرنگاران، از کشف 4تن تریاک در بازرسی از یک حودروی شخصی خبر داد و تشریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از یک دستگاه کامیون تانکر حامل مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی و برقراری ایست و بازرسی‌های محسوس و گشت‌های نامحسوس، خودروی مورد نظر متوقف شد افزود: با کشف ۳ تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک از این تانکر، یک قاچاقچی مواد مخدر هم دستگیر شد.

۴ تن مواد مخدر از یک قاچاقچی کشف شد

سردار حبیبی با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تا امروز 48 تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدار در استان فارس کشف و ضبط شده است تصریح کرد: در این راستا ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلو از این مواد غیر دارویی بوده و بزودی امحاء خواهد شد.

فرمانده انتظامی فارس همچنین از توقیف ۹۷۷ خودرو و دستگیری ۱۳ هزار و ۱۲۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته سه باند مواد مخدر در این استان منهدم و حدود ۴ تن و ۳۲۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده و در این رابطه ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و تعداد هفت دستگاه خودرو توقیف شد.

به گزارش شیرازه، پس از پایان این نشست، با همراهی سردار حبیبی و سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس، خبرنگاران از کشفیات اخیر نیروی انتظامی فارس بازدید کردند.


۴ تن مواد مخدر از یک قاچاقچی کشف شد

۴ تن مواد مخدر از یک قاچاقچی کشف شد

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان