کد خبر: ۱۳۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر:

یوم ا... 22 بهمن نماد پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی است/ این حضور باشکوه نوید دهندۀ حضور گسترده مردم مومن و انقلابی در انتخابات مجلس است

سردار غیاثی گفت: حضور پُرشور مردم در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن نوید دهندۀ حضور گسترده مردم مومن و انقلابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شیراز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز و در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن بعنوان یکی از اصلی ترین نماد های پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی شاهد حضور گسترده مردم هستیم که افتدار و عظمت ملت ایران را بار دیگر برای جهانیان به نمایش درآورده است.
وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم تجدید بیعت با شهدا و امام خامنه ای (مدظله العالی) است، گفت: حضور پُرشور نسل نوجوان و جوان کشور و آحاد مردم با سلایق مختلف در این راهپیمایی گُواه سَرزندگی و حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی بوده و برای دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن ها شیطان بزرگ آمریکا دارای یک پیام کوبنده و بازدارندگی است.
فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: بدون شک راه و آرمان این شهید والامقام که اُسوه " بصیرت، انقلابی گری و ایثار " است برای همیشه در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ثبت شده و هرگز از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مطالعه زوایای مختلف شخصیت و سَبکِ زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بهترین راه برای شناخت و درکِ مولفه های انقلابی گری و مدیریت بسیجی و جهادی است. 
سردار غیاثی با بیان اینکه این حضور با شکوه نوید دهندۀ حضور گسترده مردم مومن و انقلابی در انتخابات مجلس است، گفت: تمام زمینه ها برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده مردم مومن و انقلابی استان فارس در این عرصه مهم و اساسی برای کشور، فراهم شده است.

نظرات بینندگان