کد خبر: ۱۳۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

بهره برداری از بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در فیروزآباد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از افتتاح بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان فیروزآباد خبر داد.
عبدالرضا قاسم پور با بیان اینکه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچتین در سفر ریاست محترم جمهوری به استان فارس که در آینده نزدیک انجام خواهد شد پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلبارد تومان در شهرستان فیروزآباد افتتاح خواهد شد.

دو اقامت بوم گردی، یک مجتمع خدماتی بین راهی، یک حلقه چاه آب شرب شهری، سیستم گرمایشی مجموعه ده روستا، پنل خورشیدی مرکز فنی و حرفه‌ای و مرکز پرورش و تکثیر قوچ و میش در مناطق کوهستانی شهرستان از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور معاون استاندار فارس افتتاح شد.

او در مراسم افتتاح مجتمع خدماتی و رفتهی بین راهی به اهمیت اجرای طرح و ضرورت حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای اجرای چنین طرح‌هایی اشاره کرد و این اقدامات را مصداق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری دانست.

قاسم پور وجود مجتمع‌های رفاهی را برای رفاه مردم توسعه اقتصادی و گردشگری مناسب توصیف کرد و افزود: این مجتمع‌ها مکانی هستند برای استراحت مسافران و جلوگیری از حوادث تلخ جاده‌ای که بر اثر خستگی رخ می‌دهد.

معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین در مراسم افتتاح اقامتگاه‌های بوم گردی بر اهمیت توسعه گردشگری و ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی تاکید کرد و گفت: این اقامتگاه‌ها برای استفاده گردشگران و حفظ فرهنگ سنتی و بومی و مشارکت جوامع محلی ک توسعه اقتصادی گردشگری در خور توجه هستند.

او در حاشیه افتتاح چاه آب شرب شهری نیز به برکات نظام و خدمات دولت در رابطه با آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها و اجرای پروژه فاضلاب اشاره و بر لزوم ترویج مدیریت صحیح مصرف آب و اصلاح الگوی مصرع اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان