کد خبر: ۱۳۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

3 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) نی ریز افتتاح شد

در بهار چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 3 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) شهر نی ریز به همت خیرین افتتاح شد.
به گزارش شیرازه، به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز، مهدی درویش زاده رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 3 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره)  نی ریز در بخش مرکزی با حضور مهندس یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریز وخانم هاشم نیا بخشدار مرکزی نی ریز  افتتاح گردید.

 درویش زاده اظهار داشت: از این سه واحد مسکونی  یک واحد مسکونی احداث و تعداد  2 واحد مسکونی خریداری شده و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان از محل پرداخت زکات و صدقات و کمکهای خیرین و نیکوکاران عزیز و همچنین پرداخت وام مساعدت گردیده است.
 درویش زاده افزود: هم‌اکنون ۴ واحد مسکن مددجویی دیگر نیز در حال ساخت می باشد. که نیازمند مساعدت خیرین و نیکوکاران عزیز می باشد.
 
مهندس یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریز نیز بیان کرد: از زحمات کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر می شود که با رویکردی انقلابی و احساس مسئولیت نسبت به مسکن نیازمندان اقدام می نماید و فرمانداری شهرستان نی ریز آماده هرگونه همکاری با این نهاد مقدس در راستای محرمیت زدایی می باشد.
در پایان درویش زاده از مساعدت خیرین و نیکوکاران و همچنین فرماندار محترم شهرستان نی ریز تقدیر و تشکر نمود.

نظرات بینندگان