کد خبر: ۱۳۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
با موضوع تحلیل گفتمانی گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی؛

"راه این جاست" رونمایی شد

کتاب "راه این جاست" به همت معاونت فرهنگی سپاه فجر فارس و با موضوع تحلیل گفتمانی گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش شیرازه، با حضور سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس و معاونت های فرهنگی و سیاسی و هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، از کتاب "راه این جاست" به همت معاونت فرهنگی سپاه فجر فارس و با موضوع تحلیل گفتمانی گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی نوشته برادران مجتبی و مرتضی اشرافی رونمایی شد.

سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم، تشویق و حمایت از نویسندگان انقلابی که آثار آنان در حوزه کتاب و فرهنگ را یکی از وظایف مهم مسئولان دانست و با بیان اینكه کتاب "راه اینجاست" یکی از آثار فرهنگی مفید در حوزه نشر است، گفت: کتابی که امروز رونمایی شد یک کتاب جریان‌ساز در حوزۀ مطالعات انقلاب اسلامی است و البته هر اثری در حوزه کتاب و کتابخوانی باید از سوی اساتید و متخصصان مطالعه و نقد شود و اگر لازم باشد در راستای ارتقای کیفی با انتشار پیوست‌ها تصحیح شود.

وی با تاکید بر اهمیت حضور و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر تفکر انقلابی و بسیجی در حوزه تولید محصولات فرهنگی به‌خصوص نشر کتاب، گفت: تولید آثار فرهنگی شاخص با موضوع انقلاب اسلامی رسالت مهم نخبگان بسیجی و نویسندگان انقلابی است و در این حوزه، کتاب یکی از تاثیرگذارترین محصولات فرهنگی است.

غیاثی انتشار این کتاب و تولیدات محصولات فرهنگی شاخص با موضوع انقلاب اسلامی به‌دست جوانان نسل سوم و چهارم کشور گُواه سَرزندگی انقلاب اسلامی و استقبال جوانان ایران اسلامی از مفاهیم انقلابی دانست و تصریح کرد: جوانان انقلابی مانند نویسندگان همین کتاب باید در حوزه تحریر کتاب، گفتمان‌سازی و تعریف مدل انقلابی‌گری و مطالعه آثار مرتبط با انقلاب اسلامی بیش از پیش به‌صورت فعال نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه فجر همچنین با اشاره به موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ۱۳۹۸، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمنان انقلاب اسلامی را نااُمید و دوستداران انقلاب اسلامی را امیدوار می‌کند.

وی ادامه داد: در استان فارس نیز تمام امکانات و زمینه‌ها برای حضور حداکثری مردم فارس در انتخابات فراهم شده است و شاهد حضور گسترده و پُرشور مردم انقلابی فارس در پای صندوق رأی خواهیم بود.

در ادامه، سرهنگ علی پور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس هم با بیان اینکه کتاب را مطالعه کرده و مطالعه این کتاب حوصله مخاطب را سر نمی برد، اظهار داشت: امیدوارم در کتاب، راه هایی باز شود و تکالیفی برای خودمان در تبیین بیانیه گام دوم تعیین کنیم.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان