کد خبر: ۱۳۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر:

تشویق و حمایت از نویسندگان انقلابی وظیفه مهم مسئولان است/ حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمنان انقلاب اسلامی را نااُمید می کند

سردار غیاثی گفت: تولید آثار فرهنگی شاخص با موضوع انقلاب اسلامی رسالت مهم نخبگانتولید آثار فرهنگی شاخص با موضوع انقلاب اسلامی رسالت مهم نخبگان بسیجی و نویسندگان انقلابی است/ جوانان انقلابی در حوزه تحریر کتاب و گفتمان سازی بیش از پیش بصورت فعال نقش آفرینی کنند/ حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمنان انقلاب اسلامی را نااُمید می کند بسیجی و نویسندگان انقلابی است و در این حوزه، کتاب یکی از تاثیرگذارترین محصولات فرهنگی است.
به گزارش شیرازه، آئین رونمایی از کتاب راه اینجاست که با موضوع تحلیل گفتمانی گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی تحریر شده با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با تجلیل از نویسندگان و پدیدآورندگان کتاب راه اینجاست، گفت: تشویق و حمایت از نویسندگان انقلابی که آثار آنان در حوزه کتاب و فرهنگ شاخص و راهنمای علاقمندان به مطالعه است یکی از وظایف مهم مسئولان است و به همین دلیل امروز در آئین رونمایی از این کتاب حضور یافته ایم.

وی با اشاره به اینکه کتاب راه اینجاست یکی از آثار فرهنگی مفید در حوزه نشر است، گفت: کتابی که امروز رونمایی شد یک کتاب جریان ساز در حوزۀ مطالعات انقلاب اسلامی است و البته هر اثری در حوزه کتاب و کتابخوانی باید از سوی اساتید و متخصصان مطالعه و نقد شود و اگر لازم باشد در راستای ارتقای کیفی با انتشار پیوست ها تصحیح شود.
فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: حمایت از آثار انقلابی در حوزه کتاب و معرفی این آثار شاخص به جامعه یکی از راه های موثر در ارتقاء بیش از پیش سرانۀ مطالعه در کشور است و نقش مسئولان فرهنگی کشور در تحقق این موضوع مهم نباید نادیده گرفته شود.
وی در حاشیه این مراسم و در پاسخ به سوالات خبرنگاران با تاکید بر اهمیت حضور و نقش آفرینی هر چه بیشتر تفکر انقلابی و بسیجی در حوزه تولید محصولات فرهنگی بخصوص نشر کتاب، گفت: تولید آثار فرهنگی شاخص با موضوع انقلاب اسلامی رسالت مهم نخبگان بسیجی و نویسندگان انقلابی است و در این حوزه، کتاب یکی از تاثیرگذارترین محصولات فرهنگی است.
سردار غیاثی با بیان اینکه انتشار این کتاب و تولیدات محصولات فرهنگی شاخص با موضوع انقلاب اسلامی بدست جوانان نسل سوم و چهارم کشور گُواه سَرزندگی انقلاب اسلامی و استقبال جوانان ایران اسلامی از مفاهیم انقلابی است، تاکید کرد: جوانان انقلابی مانند نویسندگان همین کتاب باید در حوزه تحریر کتاب، گفتمان سازی و تعریف مدل انقلابی گری و مطالعه آثار مرتبط با انقلاب اسلامی بیش از پیش بصورت فعال نقش آفرینی کنند.
فرمانده سپاه فجر همچنین با اشاره به موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه 1398، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمنان انقلاب اسلامی را نااُمید و دوستداران انقلاب اسلامی را امیدوار می کند، در استان نیز تمام امکانات و زمینه ها برای حضور حداکثری مردم فارس در انتخابات فراهم شده و شاهد حضور گسترده و پُرشور مردم انقلابی فارس در پای صندوق رای خواهیم بود

نظرات بینندگان