کد خبر: ۱۳۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

اسامی نهایی کاندیداهای مورد حمایت جمعیت گام دوم استان فارس

اسامی نهایی کاندیداهای مورد حمایت جمعیت گام دوم استان فارس برای اعلام شد.
رییس شورای راهبردی جمعیت گام دوم استان فارس گفت:از یکماه پیش ستاد انتخابات جمعیت گام دوم کشور تشکیل و به دنبال آن کمیته انتخاباتى این جمعیت در استان فارس تشکیل و مسئول این کمیته آن مشخص شد. 

رییس شورای راهبردی جمعیت گام دوم استان فارس ادامه داد: در همین راستا کمیته انتخابات جمعیت در استان فارس نیز با حضور اعضاى شوراى راهبردی استان و شهرستانها، تشکیل و اعضای این کمیته انتخاب شد.
شهابی اظهار داشت: تشکیل ستاد و کمیته‌هاى انتخابات جمعیت گام دوم با هدف شکل‌گیرى مجلسى در طراز نظام و انقلابی صورت گرفته است و در این زمینه اهداف خود را با قدرت پیگیرى خواهد کرد.
وى بیان داشت: با توجه به ساختار و تشکیلات جمعیت، جمعیت گام دوم در استان فارس و شهرستانها، وارد فعالیت‌ شده است جمعیت گام دوم استان فارس همزمان با شروع ثبت‌نام‌هاى انتخابات مجلس شوراى اسلامى و مجلس خبرگان رهبرى، با برگزارى جلسات منظم شوراى راهبردی،فضاى انتخابات در استان را بررسی نموده تا در راستاى اهداف و راهبردهای جمعیت گام دوم، نقش مؤثر خود را در این زمینه ایفا نماید.
رئیس شورای راهبردی جمعیت گام دوم فارس اسامی نهایی کاندیداهای مورد حمایت این جمعیت برای شهرهای استان فارس را بدین شرح ذکر کرد:
شیراز و زرقان:
جعفر قادری
محمدرضا محمدی کشکولی
علیرضا پاکفطرت
قاسم مکارم شیرازی

استهبان و نی ریز:
فرهاد طهماسبی

آباده:
اصغر بلارک

ممسنی:
مجید انصاری

فیروزآباد :
علیرضا افسری

کوار سروستان خرامه:
کورش قنبری سروستانی

داراب زرین دشت:
محمد جواد عسکری

سپیدان و بیضا:
محسن علیزاده

مرودشت:
ابراهیم ابراهیمی

فسا:
حسنعلی محمدی

اقلید:
الیاس طاهری

جهرم:
محمدرضا رضایی کوچی

کازرون:
شاهین محمد صادقی

اسامی نهایی کاندیداهای مورد حمایت جمعیت گام دوم استان فارس


نظرات بینندگان