کد خبر: ۱۳۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

سفری متفاوت و شگفت انگیز به شهرهای ناشناخته ی اروپا

کاوش در بهترین و ناشناخته ترین نقاط اروپا می تواند یک سفر هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. اگر به سفرهای ماجراجویانه و کشف مقاصد جدید در اروپا علاقمند هستید می توانید با ما همراه شوید تا سری به این مقاصد ناشناخته در اقصی نقاط اروپا بزنیم.
نکته جادویی دیگری که در مورد کاوش در اروپا وجود دارد این است که با توجه به وسایل ارتباطی گسترده اتوبوس و ریلی، دسترسی به مقصدهای کوچکتر آسان است، مخصوصا اینکه اتوبوس ها گاهی می توانند بهترین راه برای دستیابی به نقاط پنهان اروپا باشند. اروپا مملو از شهرها و کشورهای دیدنی می باشد که برای کشف هر کدام باید زمان زیادی را صرف کرد و شاید در طول یک سال هم نتوان از تمام آن بازدید نمود. با هم چندتا از بهترین و ناشناخته ترین نقاط اروپا را بررسی می کنیم. چنانچه مسافر تور اروپا نوروز 99 هستید می توانید از آن ها بازدید کنید و یک تجربه متفاوت را برای خود رقم بزنید.
 
سفر به منتووا کشور زیبا و دیدنی ایتالیا
شهر دیدنی منتووا در شمال ایتالیا و جنوب شرق لمباردی واقع شده است. این شهر با سه دریاچه ی مصنوعی این منطقه احاطه شده است. این شهر میراث زیادی را از زمان رنسانس در خود دارد که می تواند برایتان جذاب باشد. این شهر زیبا یک نگین پنهان در ایتالیا می باشد که باید حتما در سفر خود به اروپا از آن دیدن کنید. معماری فوق العاده ی که در شهر حاکم است شما را شگفت زده خواهد کرد. شما جاذبه های حیرت انگیزی را می توانید در کنار طبیعت زیبا این شهر، تماشا کنید.

سفری متفاوت و شگفت انگیز به شهرهای ناشناخته ی اروپا

سفر به شهر کوئنکا، یک نمونه از شهرهای قرون‌ وسطایی اروپا
اگر علاقمند به تاریخ قرون وسطایی هستید، شهر کوئنکا اسپانیا می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این شهر از آن دوران انگار تغییری نکرده است و می تواند یک سفر جذاب را برای شما رقم بزند. این شهر یکی از شهر های کم جمعیت اروپا می باشد که در شرق شهر زیبای مادرید واقع شده است. شما اوقات خوشی را می توانید در این شهر سپری کنید.

آشنایی با لاهه، شهر بین المللی کشور هلند 
شهر لاهه در غرب کشور زیبای هلند واقع شده است. این شهر پایتخت اداری هلند نیز شناخته می شود و دارای جاذبه های جذابی نیز می باشد. این شهر پر از آرامش و صلح می باشد و شما سفر عالی را می توانید تجربه کنید. این شهر به دست امپراطور روم کشف شده و محل زندگی ملکه بئاتریکس بود. سفارت های مهم هلند در شهر لاهه واقع شده اند. شما سفر شگفت انگیزی را می توانید برای خود در شهر زیبای لاهه به ارمغان بیاورید.
 
سفری متفاوت و شگفت انگیز به شهرهای ناشناخته ی اروپا
آشنایی با شهر دورهام انگلیس
دورهام شهری در شمال شرقی انگلیس و جنوب نیوکاسل واقع شده است. این شهر زیبا یک شهر کلاسیک و قدیمی می باشد و مملو از کلیسای ها و قلعه های تاریخی می باشد. این شهر تاریخ را برای شما به نمایش گذاشته است که می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. همچنین دارای طبیعت و باغ های زیبایی است که می توانید از آن ها بازدید کنید و یک سفر شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.
آشنایی با دریاچه کومانی Komani در کشور آلبانی
در شمال آلبانی می توانید یک بهشت برای دوستداران طبیعت و کوهنوردان پیدا کنید. پیاده روی در میان طبیعت بی نظیر این دریاچه می تواند یک تجربه شگفت انگیز برای شما باشد در حال حاضر این مقصد یک مکان بسیار مخفی در اروپا است. ماجراجویی در دریاچه کومانی نباید در سفر خود به اروپا، از دست بدهید.
بازدید از جزیره سیروس کشور زیبا یونان
یکی از جذاب ترین و زیباترین جزایر یونان می توان به جزیره ی سیروس اشاره کرد این جزیره از جایگاه ویژه ای میان جزیره های یونان برخوردار می باشد و جز محبوب ترین مناطق یونان نیز شناخته می شود. سواحل زیبا و شفاف، طبیعت منحصر به فرد و... را در این جزیره می توانید تماشا کنید. همچنین سنت ها و فرهنگ اصلی یونانی را در این شهر به خوبی به تصویر کشیده شده است. در سفر به اروپا و کشور زیبای یونان نباید بازدید از این جزیره زیبا را از دست بدهید.
 
سفری متفاوت و شگفت انگیز به شهرهای ناشناخته ی اروپا
آشنایی با شهر گوری واقع در کشور اروپایی و آسیایی گرجستان
یکی از شگفت انگیز ترین و هیجان آورترین مناطق گردشگری کشور دیدنی گرجستان، شهر گوری می باشد. گوری یک شهر سنگی می باشد که با نام اوپلیستیخه شناخته می شود. این شهر زیبا در بین دو شهر زیبا تفلیس و باتومی واقع شده است و به عنوان بزرگ ترین شهر سنگی جهان نیز شناخته می شود. همچنین جالب است بدانید که شهر سنگی اوپلیستیخه گرجستان به دلیل وجود آثار تاریخی بی نظیر و بی مانند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که البته وجود این آثار به دست آمده به دلیل آن است که شهر سنگی در زمان خود یکی از مهم ترین مراکز مذهبی و سیاسی گرجستان بوده است. در سال 2007 شهر سنگی اوپلیستیخه گرجستان به عنوان بزرگ ترین شهر سنگی جهان توسط سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسید. شما در تور گرجستان نوروز 99 می توانید از این شهر زیبا و دیدنی بازدید کنید و یک تعطیلات عالی را در شهر های زیبا گرجستان سپری کنید.
 سفری متفاوت و شگفت انگیز به شهرهای ناشناخته ی اروپا
آژانس مسافرتی اوج ماندگار با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل در خدمت شما مسافران گرامی می باشد شما می توانید برای دریافت این خدمات به آژانس هواپیمایی اوج ماندگار مراجعه نمایید.


نظرات بینندگان