کد خبر: ۱۳۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
«سَمَک»نامه/ هر روز ساعت 12و21

بسته خبرهای انتخابات فارس

بسته دوم خبرهای مهم مربوط به انتخابات فارس در روز سه شنبه 29 بهمن 1398، 3 روز مانده به انتخابات پیش روی شماست:
بسته خبرهای انتخابات فارس

#نقشه_راه:
مسئله‌ بعد، ‌ترجیح مصالح کلی بر مصالح منطقه‌ای است؛ این هم از چیزهایی است که به زبان خیلی آسان است، اما در عمل خیلی مشکل است. بنده هم یک وقت در مجلس بوده‌ام و می‌دانم نمایندگی چگونه است؛ با مجلس هم که سال‌هاست سروکار داریم. مصالح منطقه‌ای را بر مصالح کلی‌ ترجیح ندهید.
"رهبر فرزانه انقلاب"

 تشکر و قدردانی جمعی از کاندیداها و فعالین فرهنگی از سامانه سمک 
جمعی از کاندیداهای مستقل، اصلاح طلب و اصولگرای استان فارس در تماس تلفنی ضمن تشکر از راه اندازی سامانه سمک توسط سایت شیرازه، آن را اقدامی جهت شفافیت آراء و نظرات کاندیداها و انتخاب آگاهانه توسط مردم دانستند.
همچنین فعالین فرهنگی استان از جمله تعدادی از ائمه جمعه، با ارسال پیام و تماس تلفنی از راه اندازی این سامانه تقدیر و تشکر کردند.
 سمَک را دنبال کنید: Shirazeplus.ir

حدادعادل: تلاش‌ها برای رسیدن به وحدت ادامه دارد؛ چند ساعت دیگر صبر کنید 
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره به وحدت رسیدن جریان اصولگرایی برای ارائه یک لیست واحد با بیان اینکه چند ساعت دیگر صبر کنید، ‌گفت: تلاش‌ها برای رسیدن به وحدت ادامه دارد.

 معاون شهردار شیراز اعلام کرد: پاکسازی شهر؛ کمتر از 24 ساعت بعد از انتخابات 
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: با توجه به حجم بالای تبلیغات، از کمک تمام نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی و امحای تبلیغات استفاده خواهیم کرد و پس از برگزاری انتخابات در کمتر از 24ساعت شهر از وجود بنر و پوسترهای نامزدهای انتخاباتی پاکسازی می شود

نظرات بینندگان