کد خبر: ۱۳۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
مدير كل امداد فارس:

تحویل کلید هزار واحد مسکونی و 1500 جهيزيه به مددجویان کمیته‌ امداد فارس در روز ولادت امام علي(ع)

بذرافشان از تحويل كليد هزار واحد مسكوني به زنان سرپرست خانوار و ايتام و واگذاري 1500 جهيزيه به نوعروسان نيازمند تحت پوشش در روز ولادت امام علي (ع) خبر داد.

به گزارش شيرازه، محمد بذر افشان مدير كل امداد امام خميني(ره) فارس در گردهمايي بانوان خير هميار امداد استان فارس كه به مناسبت ميلاد حضرت زهرا (س) و گراميداشت مقام زن برگزار شده بود گفت: كساني كه كار هاي خير و شايسته انجام مي دهند محبت آن ها در دل بقيه اقزوده مي شود و نيك انديشي از همه القاب و عناوين اداري بالا تر است.

وي كمك بانوان نيك انديش و خير به نيازمندان را تاسي از سيره زندگي حضرت زهرا (س) عنوان كرد و افزود: حضرت فاطمه (س) سه كار را بيشتر از همه دوست داشتند و انجام مي دادند كه از بين نگاه به پيامبر(ص)، تلاوت قرآن و كمك به نيازمندان و دستگيري از مستمندان، به تلاوت قرآن مخصوصا چند سوره كه آيه نيكوكاري در آن آمده بيشتر توجه خاصي داشتند.

بذرافشان يكي از بزرگترين دغدغه زنان سرپرست خانوار را داشتن سرپناه و مسكن مناسب برشمرد و بيان كرد: مسكن براي نيازمندان مخصوصا زنان سرپرست خانوار امنيت و عزت نفس را به دنبال دارد كه مرحله دوم طرح مسكن زنان سرپرست خانوار و ايتام استان فارس بالغ بر 1000 واحد با بهترين كيفيت در روز ميلاد امام علي (ع) واگذار خواهد شد.

بذرافشان مدير كل امداد فارس از واگذاري مرحله دوم جهيزيه به خانوار تحت پوشش اين نهاد خبر داد و افزود: در ميلاد اميرالمومنين (ع) قريب به 1500 جهيزيه كامل شامل يخچال، بخاري، سرويس آشپزخانه، دو تخته قالي و غيره به مددجويان و نوعروسان نیازمند تحت حمايت واگذار خواهد شد كه نيمي از اعتبارات آن توسط كميته امداد و نيمي ديگر توسط خيرين پرداخت گرديده است.

وي با بازديد از يكي از روستا هاي محروم شهرستان فراشبند گفت: تا آنجايي كه توان داريم نمي گذاريم نيازمندان و فقرا در تنگنا باشند و آن روستا در حوزه هاي مسكن، جهيزيه، درمان و اشتغال انشالله با مدد خداوند و همياري خيرين آباد خواهد شد.

وي درآخر يادآور شد كه كارگردان اصلي كار هاي خير و نيكو خداوند است وناظر اعمال و ياري دهنده نيكوكاران است.



نظرات بینندگان