کد خبر: ۱۳۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸

پیروز انتخابات دوم اسفند چه کسانی هستند؟

یازدهمین دوره انتخابات مجلس فردا در سراسر کشور برگزار می‌شود، اما پیروز واقعی این انتخابات چه کسانی هستند؟
 کمتر از 12 ساعت دیگر تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و  ساکنان جدید بهارستان به زودی مشخص خواهند شد.

اگر از حاشیه‌های مربوط به بررسی پرونده های کاندیداها و تبلیغات عجیب و غریب برخی از آن‌ها بگذریم آنچه که در پشت پرده انتخابات اهمیت به سزایی  دارد پیروز واقعی و قطعی این انتخابات است.

کشور ما پس از بدعهدی آمریکا در پایبندی به برجام و اعمال تحریم ها و تهدیدهای  جدید شرایط متفاوت از قبل را تجربه کرد و حالا سرنوشت روز‌های آینده در گرو برخی مسائل نظیر انتخابات است.

 دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا همواره در گود انتخابات با یکدیگر به رقابت پرداخته اند و سعی در جلب نظر مردم داشته اند، اما به نظر می‌رسد انتخابات دو اسفند جنسی متفاوت از انتخابات گذشته دارد.

برخی از کارشناسان می گویند این انتخابات مبتنی بر پیروزی اصلاح طلب و یا اصولگرا نیست، بلکه بر مبنا و اساس حضور مردم در پای صندوق‌های رای سنجیده خواهد شد.

برگزاری کمپین‌هایی مانند نه -به- رای طی هفته‌های اخیر از سوی برخی شبکه‌های معاند خارجی و تبلیغ برای عدم حضور در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد این بار نه حرفی از تقلب و نه صحبتی از پیروزی جریانی خاص است، بلکه تمرکز ویژه بر عدم حضور مردم در انتخابات است تا مشروعیت نظام و امنیت کشور مورد هدف قرار گیرد.

بنابراین آنچه باید مورد توجه هر شهروند ایرانی قرار گیرد این است که عدم حضور برای انتخاب می تواند از سوی معاندان فرصت مناسبی برای فشار حداکثری شمرده شود؛ از این رو اگر مردم در انتخابات ۲ اسفند با قدرت حضور پیدا کنند و کشور ایران را با تمام مشکلاتش در آغوش بکشند می‌توان برای روزهای آینده گام های استوارتری برداشت و با انتخاب درست و صحیح و نشاندن افراد با صلاحیت بر صندلی‌های بهارستان  ورق روز‌های سخت را برگرداند.

در واقع می‌توان گفت در انتخابات دو اسفند در کنار اصلاح طلب و اصولگرا حزبی بزرگ به وسعت ایران و جمعیتی ۸۰ میلیونی وجود دارد که برای سرنوشت خود می‌جنگد و پیروز واقعی انتخابات آن ها هستند.

مردم کشور ما به خوبی نشان داده اند زمانیکه پای تمامیت و مشروعیت کشور در میان باشد مشتاقانه در میدان عمل حضور پیدا می‌کنند نزدیکترین تجربه این ادعا در تشییع با شکوه سردار دل‌ها دیده شد که مردم با جان آمدند تا کسی را که از جان برایشان گذشته بود را تشییع کند.

این حضور یک قدردانی بزرگ و پرشکوه از فردی بود که در میدان جنگ واقعی حافظ و حارص اموال و ناموس مردم این سرزمین بود و حالا این میدان جنگ از میانه خیابان‌های پر از آوار سوریه و عراق به شکلی دیگر در قالب جنگ نرم تبدیل شده است.

 مردم خوب می‌دانند برای حفظ ایران عزیز تنها صلاحشان در شرایط کنونی و در این میدان جنگ انگشتانی آبی رنگ است تا به دشمنان بفهمانند با تمام مشکلات حاضر نیستند تا امنیت و اقتداری را که خون سلیمانی‌ها آبیاری کرده از دست بدهند لذا پیروز واقعی در انتخابات، مردم ملک سلیمان هستند.

نظرات بینندگان