کد خبر: ۱۳۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
رهبر انقلاب پس از شرکت در انتخابات ؛

هر کس به منافع ملی علاقمند است در انتخابات شرکت کند/ ان‌شاالله مجلس آینده، "مجلس قوی" باشد

رهبر معظم انقلاب، انتخابات را متضمن منافع ملی و روز احقاق حق مدنی ملت عنوان کردند.
به گزارش شیرازه، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دقایقی قبل با حضور در حسینیه امام خمینی(ره)، آرای خود را به صندوق انداختند. ایشان همچنین با حضور در جمع خبرنگاران فرمودند:

روز انتخابات روز جشن ملی است‌؛ این جشن را به همه هم‌میهنان عزیز در سراسر کشور تبریک می‌گویم. ثانیاً روز احقاق حق مدنی ملت است. آنها که میخواهند رای دهند و شرکت خود در اداره امور کشور که حق آنهاست را به دست بیاورند. ثالثاً یک تکلیف شرعی است که قبلاً هم اینها را عرض کردیم.

انتخابات متضمن منافع ملی کشور است هر کس به منافع ملی کشور علاقمند است در انتخابات شرکت کند. توصیه من این است که همه با همت حرکت کنند و بیایند و به اشخاصی که به آن رسیدند رای دهند و این کار را هرچه زودتر انجام دهند. نگذارند برای آخر وقت. این توصیه همیشگی ماست.

و بعد هم در هر شهری به تعداد نامزدهای آن شهر رای بدهند. مثلاً در تهران اسم ۳۰ نفر را بنویسند  این خیلی کمک می کند که ان‌شاالله مجلس مجلس قوی باشد.

از خداوند متعال میخواهیم به مردم خیر بدهد و رحمت خود را نازل کند و این انتخابات را مایه خیر و برکت قرار دهد. از شما دوستان رسانه ای که زحمت کشیدید و باز هم زحمت خواهید کشید تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان