کد خبر: ۱۳۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
استاندار فارس با حضور پای صندوق رای:

اراده مردم با حضور در انتخابات منجر به توسعه و تعالی کشور می‌شود/ دغدغه‌ای بر رای تکراری و تقبلی نداریم

استاندار فارس گفت: اراده مردم با حضور در انتخابات در وضع قوانینی که منجر به توسعه و تعالی کشور می‌شود.

به گزارش شیرازه، عنایت‌الله رحیمی صبح جمعه دوم اسفند همزمان با شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری، گفت: اراده مردم با حضور در انتخابات در وضع قوانینی که منجر به توسعه و تعالی کشور می‌شود .

اراده مردم با حضور در انتخابات منجر به توسعه و تعالی کشور می‌شود/ دغدغه‌ای بر رای تکراری و تقبلی نداریم

وی با تأکید بر نقش نیروی انتظامی در این انتخابات، وظیفه تامین امنیت انتخابات و جلوگیری از هر گونه اقدام‌های ضد امنیتی، ضد ایمنی و بعضا اغتشاش آمیز بر عهده نیروی انتظامی دانست و گفت: مردم ما امروز به رشد و بالندگی رسیده‌اند و مباحث زودگذر را ملاک عمل قرار نمی‌دهند، چرا که زندگی مسالمت آمیز توام با احترام و تحمل عقاید یکدیگر را تجربه کرده‌اند.

استاندار فارس تصریح کرد: تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شده و نیروهای انتظامی و امنیتی ما بیش از دو ماه است که طرح‌های مورد نیاز را تهیه کرده و امروز آن را به اجرا گذاشته‌اند.

وی با پیش‌بینی اینکه در نهایت آرامش و امنیت انتخابات برگزار خواهد شد، باغ اشاره به توزیع تعرفه در شعبات اخذ رأی افزود: تعرفه بر اساس برآورد جمعیتی پیش‌بینی و در اختیار هیئت‌های اجرایی و نظارت قرار داده شده است. در صورت کمبود در ٥ قسمت از استان دپو تعرفه انجام شده و به سرعت به دست عوامل اجرایی و نظارتی برای ستمرار رای گیری می‌رسد.

رحیمی همچنین دقت لازم در شمارش آرا برای مخدوش نشدن رای افراد و عدم تضییع حق را از مولفه‌های مهم دست اندرکاران برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: هرچند انتخابات نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود اما تلاش ما بر اعلام نتایج در کمترین زمان ممکن است.

استاندار فارس تأکید کرد: دغدغه‌ای بر رای تکراری و تقبلی نداریم چون انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزار می‌شود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان