کد خبر: ۱۳۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
نماینده ولی‌فقیه در فارس:

حضور پرشور مردم، وظیفه رای آورندگان را سنگین تر خواهد کرد

آیت الله دژکام گفت: شرح وظایف مجلس شورای اسلامی نسبت به مجلس خبرگان زیادتر است، چرا که چگونگی معیشت و زندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و نظارت آنها بر دولت رقم می‌خورد.

به گزارش شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با حضور در حرم مطهر شاهچراغ رای خود را به صندوق انداخت
وی پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حضور پرشور مردم همراه با اراده جدی، وظیفه همه کسانی که رای می‌آورند و به مجلس راه پیدا می‌کنند را سنگین تر خواهد کرد اظهار داشت: شرح وظایف مجلس شورای اسلامی نسبت به مجلس خبرگان زیادتر است، چرا که چگونگی معیشت و زندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و نظارت آنها بر دولت رقم می‌خورد.

حضور پرشور مردم، وظیفه رای آورندگان را سنگین تر خواهد کرد

وی با اشاره به افت و خیزهای زیاد عمر چهل و یک ساله انقلاب اسلامی، پیام حضور دوباره مردم به مسئولان را حساب روی مردم به جای امید به بیگانگان دانست و تصریح کرد: مسئولان تلاش کنند تا مطالبه مردم که جز حقیقت و عدالت نیست، اجابت شود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: ۱۸ نماینده فارس در مجلس جدید همت کنند تا فارس در جایگاه اصلی و شایسته خود به عنوان مرکز مهم فرهنگی، اقتصادی و پیشرفته قرار گیرد و همچنین برای ایران و جهان اسلام به یک الگو تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه افزود: مردم فارس در برهه‌هایی از انقلاب اسلامی با ایثار سکوت کردند تا مسائل آن حل شود اما امروز که عرصه رشد اقتصاد ملی است، فارس می‌تواند یک قطب در سطح جهانی باشد که این کار با همت نمایندگان فارس امکان پذیر است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان