کد خبر: ۱۳۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸

تمدید انتخابات مجلس تا ساعت ۲۲

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۳ خود جزئیات تمدید ساعت اخذ رأی در شعب انتخابیه سراسر کشور را اعلام کرد.


اطلاعیه شماره ۳۳ ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

 ضمن تشکر از حضور گسترده ملت شریف ایران که در پیروی از امر مقام معظم رهبری در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، در آستانه‌ی خلق حماسه‌ی دیگری هستند و با عنایت به گزارشهای دریافتی از حوزه­های انتخابیه سراسر کشورمبنی بر حضور مردم در شعب اخذ رأی و درخواست تمدید مدت زمان اخذ رأی، نظر به موافقت وزیر محترم کشور، به استناد تبصره یک ماده ۸ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، زمان اخذ رأی به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت ۲۰ (۸ شب) در سراسر کشور به جز استان چهارمحال و بختیاری تمدید می گردد.

تمدید انتخابات مجلس تا ساعت ۲۰

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در حوزه لردگان انتخابات تمام شد. حوزه اردل و فارس تا ساعت ۱۹تمدید شد و در سایر حوزه ها انتخابات تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

آمار مشارکت به صورت «کشوری» اعلام می‌شود

استاندار تهران گفت: خبری از آخرین آمار شرکت کنندگان در استان تهران ندارم.

قرار بر این است که آمار مشارکت توسط وزیر کشور اعلام شود نه منبع دیگری؛ همچنین قرار بر این شده که آمار به صورت جزئی اعلام نشود، بلکه به صورت کشوری به اطلاع مردم برسد.

وزیر کشور: انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران، گفت: میزان مشارکت فردا اعلام می شود و انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

اطلاعیه شماره ۳۴ ستاد انتخابات درباره تمدید ساعت اخذ رأی

باعنایت به گزارشهای دریافتی از حوزه های انتخابیه سراسر کشور مبنی بر حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی در شعب اخذ رأی و درخواست تمدید مدت زمان اخذ رأی، نظر به موافقت وزیر محترم کشور و به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ۱ ماده ۸ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری زمان اخذ رأی در سراسر کشور تا ساعت ۲۲ (۱۰ شب) تمدید می‌گردد.

قابل ذکر آن که در صورت  پایان  اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه تابعه استان، استانداران محترم می‌توانند نسبت به اتمام فرآیند اخذ رأی  اقدام نمایند.

نظرات بینندگان