کد خبر: ۱۳۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
رئیس ستاد انتخابات استان فارس خبر داد:

برگزاری انتخاباتی بدون تخلف در فارس

احمدی زاده گفت: هیچگونه مشکل امنیتی در شعب اخذ رأی وجود ندارد و شاهد هیچگونه تخلف انتخاباتی نبوده ایم.

به گزارش شیرازه، احمد احمدی زاده با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچگونه مشکل امنیتی در شعب اخذ رأی وجود ندارد و شاهد هیچگونه تخلف انتخاباتی فاحشی نبوده ایم.

انتخاباتی بدون تخلف در فارس

وی با اشاره به حاکم بودن فضای پر شور و نشاط همراه با آرامش در سطح استان، با بیان این موضوع که در فضای مجازی مباحثی در خصوص تخلفات کاندیدا وجود دارد اما در فضای واقعی واقعیت ندارد، افزود: مواردی جهت بررسی گزارش شده و در حال بررسی است.

وی با اعلام آغاز شمارش آرا تأکید کرد: مردم نتایج آرای انتخابات را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند و به مباحث مطرح شده در فضای مجازی توسط افراد غیرمسوول توجه نکنند.     

به گفته احمدی زاده، در شمارش، ابتدا آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سپس آرای انتخابات نخستین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شمارش می شود.    

رییس ستاد انتخابات استان فارس با یادآوری اینکه براساس فرمت ها و فرآیندهای ارسال ستاد انتخابات، صورتجلسات و نتایج آرا به ستاد انتخابات کشور اعلام می شود و همزمان در سامانه جامع اتتخابات بارگذاری خواهد شد؛ گفت: نتایج ابتدایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری صبح شنبه اعلام خواهد شد.


نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان