کد خبر: ۱۳۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸

تیم شهدای قشقایی در اندیشه برد مقابل آبی پوشان اهوازی

رشید طهماسبی و بازیکنان قشقایی برای کسب پیروزی روز یکشنبه چهارم اسفند به مصاف استقلال خوزستان می‌روند.
در هفته ۲۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز یکشنبه چهارم اسفند، تیم شهدای قشقایی شیراز در ورزشگاه شهید آیت اله دستغیب میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

تیم شهدای قشقایی در نیم فصل دوم عملکرد مناسبی را از خود ارائه کرد و علی رغم شکست هفته گذشته مقابل بادران تهران، آماده کسب بردی دیگر در این رقابت‌ها است.

محمدرضا حسینی مربی تیم شهدای قشقایی شیراز در خصوص این دیدار گفت: ان شااله بتوانیم بازی خوبی را مقابل تیم استقلال خوزستان داشته باشیم، تیمی که در نیم فصل دوم روند صعودی خوبی را داشته است.

او در مورد محرومین و مصدومین شهدای قشقایی هم اضافه کرد: برای مسابقه با استقلال خوزستان محمد جواد عباسی و پوریا زارع مهذبیه دو بازیکن تاثیرگذار تیم را بخاطر محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم و امیدواریم نفرات جایگزین عملکرد مطلوبی داشته باشند.

در جدول رده بندی تیم شهدای قشقایی شیراز با ۲۸ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و استقلال خوزستان با ۲۹ امتیاز مکان دهم را در اختیار دارد.

شهدای قشقایی در هفته ۲۴ مقابل میزبانش بادران تهران با نتیجه نزدیک ۴-۳ مغلوب شد و استقلال خوزستان ۴-یک شهرداری تبریز را شکست داد.

در بازی رفت حاصل کار دو تیم تساوی یک-یک بود که برای شهدای قشقایی سعید زارع و برای استقلال خوزستان محمد معاوی موفق به گلزنی شدند.

مجتبی شجاعی و کمک هایش بهزاد پناهی و رضا حیدری دیدار شهدای قشقایی شیراز و استقلال خوزستان را قضاوت می‌کنند./صدا و سیما
نظرات بینندگان