کد خبر: ۱۳۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان عشایر فارس

اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان عشایر فارس با حضور صاحب نظران، اندیشه ورزان، متخصصان و پژوهشگران بسیجی عشایر برگزار شد.
 رئیس بسیج اقشار سپاه فجر استان فارس در این اجلاسیه گفت: مجمع عالی بسیجیان عشایر فارس، متشکل از صاحب نظران، اندیشه ورزان، متخصصان و پژوهشگران بسیجی عشایر که به لحاظ ویژگی‌ها و قابلیت‌های فردی و یا صاحب مناصب، مسئولیت و یا بر مبنای ساختار پیش بینی شده، متشکل گردیده و با هم اندیشی، تحقیق، پژوهش و سیاست پژوهی اهداف و منظر‌های مدنظر را محقق می‌سازند.

سعید محمدی افزود: هدف این مجمع احصای مسائل و مشکلات عشایر و ارائه راهکار‌های علمی، عملی و تخصص به منظور کمک به کارآمد سازی دستگاه‌ها و سازمان‌ها همچنین امید بخشی به جامعه عشایر و اصلاح مواضع و مطالبه گری برای رشد جامعه عشایری و پیشرفت کشور برای حفظ و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

ریاست بسیج اقشار سپاه فجر استان فارس افزود: مجمع شامل یک نفر رئیس، یک نفر نایب رئیس، یک نفر دبیر، یک نفر ناظر و هفت گروه تخصصی و حدود ۷۰ الی ۱۰۰ نفر عضو می‌باشد.
در حاشیه این اجلاسیه مسئول ناحیه عشایر گفت: برای تحقق گام دوم انقلاب، بسیج عشایر فارس بر روی اصولی اقتصاد و دو مؤلفه سیاست‌های بسیج عشایر شامل ابلاغ طرح همگام با عشایر و اعتلای بسیج عشایر یا همان زندگی رمه گردانی و گسترش و تحکیم آن، هدف گذاری شده است.

در پایان جلسه احکام صادره برای مسئولین کارگروه فرهنگی اجتماعی، اقتصادی، زیربنایی و رسانه و فضای مجازی اهدا شد./ صداوسیما 

نظرات بینندگان