کد خبر: ۱۳۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس:

شورای ائتلاف، ساختار فعلی را حفظ و مطالبات مردم را پیگیری می کند/ منتخب دوم شیراز جوانترین نماینده‌ این دوره از انتخابات مجلس است

فروردین گفت: ۱۵ نماینده منتخب از ۱۸ نماینده منتخب استان فارس در مجلس یازدهم از فهرست ایران سربلند به مجلس راه یافتند.

به گزارش شیرازه، مجید فروردین در جمع خبرنگاران گفت: از دو هفته پیش از انقلاب فهرستی پتج نفره برای کاندیداتوری توسط شورای ائتلاف انقلاب تهیه شد که سه نفر از پیشکسوتان و دو نفر از جوانان انقلابی بودند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از این لیست در شیراز به پیروزی رسیدند، افزود: به جز شیراز در ۹ حوزه مرودشت، لار، لامرد، فسا، کازرون، فیروزآباد، جهرم، داراب و نی‌ریز و استهبان نیز کاندیدهای در لیست ائتلافی نیروهای انقلابی قرار گرفتند که در هفت حوزه موفقیت کسب شد و نامزدها توانستند به مجلس راه یابند.
وی افزود: در پنج حوزه باقی مانده شورای استان با توجه به رقابت داخلی برخی شهرستان ها تصمیم گیری در این حوزه ها را به شورای ائتلاف آن شهرستان واگذار کردند که در چهار حوزه اقلید، ممسنی و رستم، سپیدان و بیضا و سروستان، کوار و خرامه نیز نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان فارس به مجلس راه یافتند.
بنابراین ۱۵ منتخب از ۱۸ نماینده منتخب استان فارس از فهرست ایران سربلند با انتخاب مردم به مجلس یازدهم راه یافتند.
دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس متذکر شد: امید است افراد منتخب این حمایت مردم را قدر دانسته و پیگیر امور مردم باشند و مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی را کاهش دهند.
فروردین خاطرنشان کرد: چند عامل مشکلات اقتصادی، نوع عملکرد اصلاح طلبان و اعتدالیون در مجلس، بدسلیقگی در زمان اعلام شیوع بیماری کرونا و تحریک مردم از سوی کسانی که شانسی برای برنده شدن در انتخابات نداشتند سبب کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات شد.
دبیر و سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس با بیان اینکه با وجود تمام مشکلات، همین حد نصاب مشارکت از سطح جهانی بیشتر بود، تاکید کرد: پیگیر مطالبات مردم از نمایندگان پیشنهادی خود و پاسخگوی عملکرد آنان خواهیم بود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان