کد خبر: ۱۳۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

اعلام نتیجه نخستین میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری

نتیجه نخستین میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در استان فارس اعلام شد.
سید احمد احمدی زاده رئیس ستاد انتخابات استان فارس، با اشاره به اینکه ۲ نامزد برای راهیابی به نخستین میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در استان فارس به رقابت پرداختند، اظهار کرد: از مجموع آراء یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۸۶ رای مربوط به خبرگان رهبری، آیت الله دژکام  با ۹۱۹ هزار و ۶۸۸ رای قاطع مردم و با اکثریت آرا در نخستین میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

او اضافه کرد: مصطفی منتظری دیگر نامزد نخستین میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در استان فارس ۳۱۴ هزار و ۷۹۸ رای را به خود اختصاص داد.

اعلام نتیجه نخستین میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری
او با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان فارس در انتخابات ۴۲ و ۹۹ صدم درصد بود، اضافه کرد: بیشترین مشارکت مربوط به حوزه انتخابیه ممسنی و رستم با ۷۶ و ۹۶ صدم درصد و کمترین مشارکت مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با ۲۵ درصد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به وجود ۳ هزار و ۲۲۷ شعبه اخذ رای در استان فارس، ادامه داد: بعد از تهران، بالاترین شعب اخذ رای مربوط به استان فارس بوده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار شد./ باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان