کد خبر: ۱۳۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

انتشار شماره ۸۷ نشریه الکترونیکی «سیب» با اطلاع رسانی در مورد کرونا ویروس

هشتاد و هفتمین شماره از نشریه الکترونیکی «سیب» با محوریت موضوعات سلامت مردان و زنان، کرونا ویروس و رژیم درمانی منشتر شد.

به گزارش شیرازه، سردبیر نشریه الکترونیکی «سیب» با اعلام این خبر گفت: با توجه به نامگذاری هفته نخست اسفند به نام هفته ملی سلامت مردان، در این شماره از نشریه سیب علاوه بر «رژیم درمانی» به دو موضوع سلامت زنان و مردان نیز پرداخته شده است.

 

دکتر «پونه سروروان» افزود: همچنین با توجه به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا، علاقه مندان به این نشریه می توانند از طریق لینک بارگذاری شده در نشریه، به اطلاعات مفیدی در این زمینه دست یابند.

او همچنین از پرداختن به موضوعاتی نظیر «تغدیه سالم میانسالان»، «توصیه هایی در مورد زلزله»، « اثرات مثبت فعالیت بدنی در میانسالان و سالمندان»، «راه های پیشگیری از سوختگی در کودکان ( اطفال و نوزادان )»، « ویتامین k۲»، « یائسگی چیست؟» و «پیشگیری از سرطان» در ستون مطالب خواندنی نشریه خبرداد.

دکتر سروروان موضوع ستون طب سنتی را « علائم اشتهای واقعی و ظروف مناسب غذا» اعلام کرد و ادامه داد: در ستون مذهب و اسلام نیز به موضوع انتخاب یا تقدیر و در ستون داستان های قرآنی به موضوع رضایت خداوند پرداخته شده است.

سردبیر نشریه الکترونیکی «سیب» ضمن اشاره به معرفی برندگان مسابقه نشریه و جدول شماره ۸۶ نشریه، یادآور شد: شماره ۸۸ نشریه سیب، ابتدای اردیبهشت، با موضوعات هفته ملی سلامت، راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی حاد تنفسی(آنفولانزا و کروناویروس ها) و همچنین هفته روابط عمومی انتشار می یابد و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش «نحوه ارسال مطالب» مراجعه کنند.

برای مطالعه شماره ۸۷ نشریه الکترونیکی سیب، می توانید اینجا کلیک کنید./

نظرات بینندگان