کد خبر: ۱۳۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

سامانه پیامکی،ابزاری بهینه برای بازاریابی

سامانه پیامکی کاربرد های فراوانی دارد که همیشه بازاریابی یکی از محبوبترین کاربرد های آن در بین صاحبان کسب و کار می باشد.
سامانه پیامکی کاربرد های فراوانی دارد که همیشه بازاریابی یکی از محبوبترین کاربرد های آن در بین صاحبان کسب و کار می باشد.

ازاریابی پیامکی به معنی استفاده از ارسال پیامک در راستای اهداف تبلیغاتی می باشد. پیامک تبلیغاتی می تواند شامل متن معرفی برند یا محصولات یک کسب وکار باشد.مزیت مهم و بی نظیر بازاریابی پیامکی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی،انعطاف پذیری استفاده از آن برای تمامی کسب و کار ها و با هر وسعت کاری می باشد.

اگر کسب و کار کوچک با جغرافیای فعالیت محدودی داشته باشید می توانید مخاطبان دریافت کننده پیامکتان را تنها محدود به ناحیه فعالیت خود کنید.همچنین اگر کسب و کار گسترده حتی در سطح کل کشور داشته باشید می توانید مخاطبان نامحدودی از کل کشور انتخاب نمایید.این امکان باعث می شود هزینه تبلیغاتی بهینه ای صرف کنید.برای مثال صاحب یک فروشگاه لباس که در یک محدوده مشخصی از شهری قرار دارد، می تواند مخاطبانش را طوری انتخاب نماید که تنها محدود به همان منطقه مشخص فروشگاه باشند و هزینه اضافی بابت تبلیغ برای سایر افرادی که اصلا دسترسی به فروشگاه ندارند پرداخت نمی کند.

چطور می توانیم از بازاریابی پیامکی استفاده کنیم؟
در قدم اول باید در یک سامانه پیامکی ثبت نام کنید.پیشنهاد ما سامانه پیامکی بهین پیام می باشد زیرا در بهین پیام ثبت نام و استفاده از تمامی امکانات سامانه کاملا رایگان و به صورت حرفه ای ارائه می شود.
بعد از ثبت نام در سامانه میتوانید اقدام به ارسال پیامک کنید.امکان نوشتن متن پیامک و ارسال به منطقه مورد نظرتان به راحتی در سامانه قابل استفاده است.
پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بهین پیام و ثبت نام رایگان،با امکانات کامل سامانه آشنا شده و تجربه یک بازاریابی موفق داشته باشید.تیم پشتیبانی سامانه بهین پیام آماده ارائه راهنمایی به شما عزیزان می باشند.







نظرات بینندگان