کد خبر: ۱۳۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸

تست کرونا در منازل انجام نمی‌شود

مجموعه وزارت بهداشت هیچگونه مراجعه حضوری به منازل برای سنجش ابتلا به کرونا ویروس ندارد.
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به دریافت اخباری مبنی بر مراجعه برخی افراد کلاهبردار به منازل به بهانه سنجش ابتلا به کرونا ویروس با ارائه نامه از وزارت بهداشت، این نامه را جعلی خواند و گفت: مجموعه وزارت بهداشت هیچگونه مراجعه حضوری به منازل برای سنجش ابتلا به کروناویروس ندارد.

عبدالرسول همتی افزود: موضوع کروناویروس و نگرانی‌های عمومی در خصوص ابتلا به این بیماری طی روز‌های اخیر، با اقدامات غیرقابل توجیهی از سوی برخی افراد همراه بوده است.

او، انتشار شایعات جعلی در خصوص ابتلا به این بیماری را بخشی از این اقدامات برشمرد و ادامه داد: متاسفانه اخباری مبنی بر مراجعه عده‌ای شیاد و کلاهبردار به بهانه تست کرونا با نامه جعلی از وزارت بهداشت به درب منازل مسکونی گزارش شده که لازم است مردم در این زمینه هوشیار بوده و از ورود اینگونه افراد به بهانه همکاری با مجموعه سلامت پرهیز کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: با توجه به روزآمدسازی پروتکل‌های مراقبتی در برابر این بیماری، در صورت نیاز به هرگونه اقدام عمومی در این زمینه، اطلاع رسانی از مراجع رسمی مانند پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وبگاه ویژه کروناویروس فارس به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir، صدا و سیمای فارس و خبرگزاری‌های معتبر صورت می‌گیرد./ باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان