کد خبر: ۱۳۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
معاون استاندار و فرماندار داراب در گفت و گو با شیرازه:

برگزاری نماز جمعه با شرایط ده گانه/ ضدعفونی مداوم بسته های پستی

علی مظفری با اشاره به پیشگیری انتشار ویروس کرونا در خصوص برگزاری نماز جمعه این شهر گفت:نماز جمعه این هفته با رعایت شرایط ده گانه برگزار می شود که شامل استفاده از سجاده و مهر شخصی، ضدعفونی شدن محدوده برگزاری نماز جمعه قبل و بعد از برپایی نماز،جلوگیری از ورود افرادی که علائم سرماخوردگی دارند و سالمندان،حذف سخنرانی ها و اطلاعیه ها،محدودیت 20 دقیقه ای برای خطبه ها،ممنوعیت فیلمبرداری، عکاسی و غیره می باشد.
برگزاری نماز جمعه با شرایط ده گانه/ ضدعفونی مداوم بسته های پستی
به گزارش شیرازه، علی مظفری فرماندار داراب در بازدید از اداره پست شهرستان با تاکید بر استریل و ضد عفونی شدن بسته های پستی ورودی به شهرستان افزود :درتلاشیم تا جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان، مبادی ورودی را کنترل کنیم و درصورت نیاز ضدعفونی و اقدامات بهداشتی نیز صورت بگیرد.
وی تاکید کرد: همشهریانی که برای آن ها از مناطق مختلف کشور بار عمده جهت توزیع خرده شهرستان می رسد، نکات بهداشتی را کاملا رعایت کنند.
*** تعداد شهروندان در سطح شهر و ادارات به حداقل رسیده است
مظفری با بیان این که تاکنون بیمار مبتلا به کرونا در این شهر گزارش نشده است، افزود:خوشبختانه تاکنون این بیماری در شهر ما دیده نشده است و تنها 2 نفر که مشکوک به ویروس کرونا بوده اند، در بیمارستان بستری شدند که به خانه بازگشت و دیگری نیز وضعیت مساعدی داشته و رو به بهبودی است.
وی با اشاره به این که بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) به بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا اختصاص یافته است، گفت: همه دستگاه ها و ارگان ها، خصوصا بیمارستان ها برای مقابله با کرونا تجهیز شده و همکاری لازم را دارند.از این رو تمام ادارات را با هدف ضدعفونی و گندزدایی در اختیار مراکز درمانی و بهداشتی قرار داده ایم.
مظفری ضمن تشکر از همکاری بیش از پیش پزشکان دلسوز و پرستاران وظیفه شناس از مردم شهر داراب تشکر و قدردانی کردو گفت:مردم این شهر با رعایت اصول بهداشتی همکاری ویژه ای داشته اند و تعداد شهروندان در سطح شهر و ادارات به حداقل رسیده است.این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد: مردم بسیار مراقب باشند؛ در هنگام خرید اقلام مورد نیازشان از دادن پول نقد خودداری کنند و فقط از کارت استفاده نمایند تا از شیوع بیماری کاسته شود.
خبرنگار بهاره یاری
برچسب ها: علی ، مظفری ، فارس
نظرات بینندگان