کد خبر: ۱۳۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر استان فارس در گفت و گو با شیرازه:

در بحران کرونا سپاه و بسیج پا به پای مردم تا ریشه کن کردن این بیماری در صحنه خواهند بود

سردار غیاثی گفت: هر جا کشور و مردم با مشکلی مواجه شدند، سپاه و بسیج مخلصانه در میدان بوده است و بابت این خدمت منتی بر سر کسی ندارد.

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در گفت و گوی اختصاصی با شیرازه از آمادگی کامل سپاه و بسیج برای خدمت رسانی به مردم در کنار کادر خدوم علوم پزشکی خبر داد و گفت: تلاش مجدانه همسنگرانمان در مجموعه علوم پزشکی قابل تقدیر است. امروز کشور درگیر موضوعی است که باید همه مردم و دستگاهها در کنار هم باشند و به کمک پزشکان و پرستاران و کادر فداکار علوم پزشکی بیایند تا مشکل برطرف شود.

وی با یادآوری موضوعات متعدد و متنوع خدمتگزاری سپاه و بسیج به مردم، گفت: هر جا کشور و مردم با مشکلی مواجه شدند، سپاه و بسیج مخلصانه در میدان بوده است و بابت این خدمت منتی بر سر کسی ندارد. امروز هنوز هم گروه های جهادی استان فارس در سیستان و بلوچستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، جنگ تحمیلی، سیل، زلزله، خطر تکفیری ها و داعش و سازندگی و محرومیت زدایی عرصه هایی بوده که بسیج و سپاه امتحان خود را پس داده است.

سردار غیاثی با اشاره به سابقه همکاری بسیج با مجموعه علوم پزشکی، تصریح کرد: عملیات بزرگ خدمت رسانی بسیج در توزیع قطره فلج اطفال در سراسر کشور در مدت کوتاه ۴۸ ساعت و طرح اعزام گروه های جهادی پزشکی و برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم از نمونه های موفق این همکاری هاست.

فرمانده سپاه فجر فارس یا تصریح بر اینکه همان ها که خطر داعش را از سر ملت رفع کردند به حول و قوه الهی در این آزمون هم تا آخر در کنار مردم خواهند بود، به مردم اطمینان داد در این بحران هم سپاه و بسیج در کنار مردم و پابه پای آنان تا ریشه کن کردن این بیماری خواهند بود.

وی از مردم خواست با رعایت توصیه های علوم پزشکی، فقط اخبار را از رسانه های رسمی اعم از صدا و سیما و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند و به رسانه های دشمن که همتشان را برای ناامید کردن مردم قرار داده اند اعتماد نکنند.





نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان