کد خبر: ۱۳۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

تعطيلی تمام برنامه‌هاي فرهنگي و هنري در كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد سراسر كشور تا 23 اسفند

در پي شيوع ويروس كرونا در كشور و همچنين توصيه‌هاي جدي بهداشتي در شرايط كنوني و ضرورت پيشگيري مناسب از خطر ابتلا به بيماري، تمام برنامه‌هاي فرهنگي و هنري در كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد سراسر كشور تا پايان هفته 23 اسفند تعطيل اعلام شد.
به گزارش شیرازه، با توجه به ابلاغ ریاست محترم ستاد هماهنگي كانون‌ هاي فرهنگي هنري مساجد كشور و در پي شيوع ويروس كرونا در كشور و همچنين توصيه‌ هاي جدي بهداشتي در شرايط كنوني و ضرورت پيشگيري مناسب از خطر ابتلا به بيماري، تمام برنامه‌ هاي فرهنگي و هنري در كانون‌ هاي فرهنگي هنري مساجد سراسر كشور تا 23 اسفند تعطيل است. بديهي است، پس از بهبود اين شرايط برنامه‌ ها از سر گرفته مي‌ شود.

توصيه مي‌ شود، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از ظرفيت فضاي مجازي به منظور آگاه‌سازي مردم از توصيه‌ هاي بهداشتي بهره گیری کنند.

لازم به ذکر است،اعضا و مدیران کانون های فرهنگی جهت اطلاع از جزئیات و اخبار به سایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به نشانی www.farsmasajed.ir و کانال های این ستادهماهنگی در پیام رسان های سروش به نشانی https://sapp.ir/farsmasajed و گپ به نشانی https://gap.im/Fahma_fars مراجعه کنند.


نظرات بینندگان