کد خبر: ۱۳۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس:

روسای ادارات شهرستانها روزهای یکشنبه در میز خدمت اداره حضور داشته باشند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به در نظر گرفتن 2 هدف؛ تحقق اهداف سازمانی و کسب رضایت جامعه هدف؛ عنوان کرد:​ کارگر، کارفرما، بیکار، تعاونگر، کار آفرین و همکار​ جامعه هدف اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی​ هستند.
 به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره  کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛ سهراب مختاری در جلسه شورای اداری استانی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی فارس که با حضور مدیران، روسای ستادی، روسای ادارات  شهرستان ها و تمامی پرسنل  اداره کل و  شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر استان  برگزار شد؛ عنوان کرد: انجام کار قانونی توام با احترام با هدف تحقق رضایت جامعه هدف  اساس کار ما است و تلاش شده که به این سمت برویم وباید این رفتار را در سازمان نهادینه کنیم.
روسای ادارات شهرستانها روزهای یکشنبه در میز خدمت اداره حضور داشته باشند
مختاری  در رابطه با میزان موفقیت در این زمینه گفت: برای تحقق اهداف سازمانی باید تلاش کرد که عملکرد شهرستان ها از نظر کمی و کیفی را بالا برد.

مختاری  گفت : همانطور که نسبت به گذشته وضعیت ما بهتر شده است؛ باید  شهرستان هایی که عملکرد ضعیف داشته اند با استفاده از تجربه ادارات موفق تر، مسئولیت پذیری بیشتر، پاسخگویی مناسب و به موقع و تعلق سازمانی روز افزون انتظارات اداره کل را محقق و با گوش فرا دادن به نصایح و راهنمایی های حرفه ای روسای ستادی اداره کل  این عملکرد را افزایش دهند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس در خصوص میز خدمت روسای ادارات نیز گفت: روسای ادارات شهرستان روزهای یکشنبه در  میز خدمت اداره حضور داشته باشند و همچنین معاونین اداره کل  هم هر کدام  یک روز  در هفته را  به میز خدمت اختصاص  بدهند.

مختاری در خصوص ارزیابی اختصاصی و عمومی بیان کرد: ادارات تا پایان سال عقب ماندگی ها را جبران و تمامی همکاران ستادی و اجرایی ضمن خود ارزیابی در خصوص ضعف و قوت های خود در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد یا انتقاد می توانند مراتب را به روش های مختلف به مدیرکل اعلام نمایند.

 وی تعامل با جامعه هدف و مدیران شهرستانی و تلاش در این راستا را دو اصل مهم برای تحقق اهداف سازمانی و رضایت جامعه هدف بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در پایان این جلسه مدیران اداره کل و روسای ستادی اخرین وضعیت ادارات مربوطه را به تفکیک شهرستان ها بیان و مقرر شد روسای شهرستان ها برنامه خود را تا پایان سال و برای سال اینده اعلام کنند و همچنین مدیران ستادی نیز ضمن بررسی نسبت به هدایت ادارات شهرستانی اقدام نمایند.

نظرات بینندگان