کد خبر: ۱۳۶۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

هجوم هیجانی مردم برای خرید ماسک و ژل ضدعفونی از بیم کرونا/ توزیع روزانه 35 هزارماسک و 80 هزار دستکش

رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز گفت: قیمت ماسک سه لایه 400 و قیمت ماسک پنج لایه 1850 تومان بوده و محلول ضدعفونی کننده نیم لیتری کمتر از 50 هزار تومان است.

به گزارش شیرازه،سیروس شاکری، رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز به تلاش و پشتکاراعضاء اتحادیه کالا و لوازم پزشکی در ارائه خدمات بیشتر به مردم افزود:به دنبال تولید روزانه ماسک و محلول ضد عفونی کننده از سودجویی کلاهبرداران جلوگیری و نیاز بازار نیز فراهم شود.

مردم تخلف گران فروشان را گزارش کنند
وی تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی از طریق ارسال پیامک یا تماس با شماره تلفن 09171173508 موارد تخلف را به رئیس اتحادیه اعلام کنند.
شاکری با بیان اینکه تقاضای مردم برای ماسک و مواد ضدعفونی بسیار زیاد شده، گفت: طی چند روز گذشته تقاضای ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش در بازار افزایش یافته و به همین خاطر توزیع ماسک، محلول ضد عفونی و دستکش، بیمارستان ها و مراکزدرمانی را در اولویت قرارداده ایم.
رئیس اتحادیه کالای پزشکی شیراز با اشاره به قیمت مصوب ماسک و محلول ضد عفونی کننده  گفت: از آنجایی که برخی سودجویان مواد ضدعفونی کننده و ماسک های مختلف را با قیمت های نجومی عرضه می کنند، قیمت های مشخصی را برای انواع آن تعیین تصویب کردیم که به این ترتیب ماسک سه لایه 400 تومان و قیمت ماسک پنج لایه 1850 تومان بوده و محلول ضدعفونی کننده نیم لیتری کمتر از 50 هزار تومان است.

هجوم مردم برای خرید ماسک و ژل ضدعفونی از بیم کرونا/ توزیع روزانه 35 هزارماسک و 80 هزار دستکش

توزیع روزانه 35 هزارماسک و 80 هزار دستکش
وی به توزیع روزانه 35 هزارماسک و 80 هزار دستکش گفت: با راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کننده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،کمبود بازار رفع می شود و شهروندان می توانند به راحتی اقلام بهداشتی مورد نیاز خود را تهیه کنند علاوه بر این آن ها می توانند ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش را به صورت سهمیه ای نیز تهیه کنند. 

برچسب ها: کرونا ، بیماری ، فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
0
35000پاسخگوی نیاز 4500000 نفری فارس نیست